Volvo S90 Ambience — автомобіль, який синхронізується із вашими почуттями

Volvo S90 Ambience — автомобіль, який синхронізується із вашими почуттями
Volvo Cars представляє нову автомобільну концепцію S90 Ambience. Вперше в історії індустрії компанія пропонує оновити бачення філософії розкоші в автомобілі через сенсорне сприйняття, синхронізуючи візуальні ефекти, звук та запах.
Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронировать участие

S90 Ambience Concept буде представлений на Пекінському автосалоні в Китаї. Модель створена на базі першокласного тримісного бізнес-седану S90 Excellence для пасажирів, яким до вподоби подорожі із водієм.

"Концепція Ambience дозволяє переосмислити поняття розкоші та продемонструвати її можливості поза межами матеріальних цінностей. Ми створили автомобіль, який синхронізується з вашими почуттями, — говорить Робін Пейдж (Robin Page), старший віце-президент з дизайну Volvo Cars. — Нам вдалося з"ясувати, як люди відчувають себе в середині автомобіля, та як навколишній світ може впливати на їхній власний настрій та благополуччя".

Візуальна складова проектується на стелю автомобілю у відповідності з обраною темою — Північне сяйво, Скандинавський ліс, Лебедине озеро, Архіпелаг та Дощ — кожна з яких задає свою атмосферу для розслаблення або бадьорості. Окрім зазначених вище існують ще тема Nocturnal для відпочинку та тема Freedom, що заряджає потужним імпульсом енергії.

Синхронізований із обраною темою звук відтворюється за допомоги акустичної системи Bowers&Wilkins: високочастотні динаміки вбудовані у підголівник для досягнення більшого ефекту занурення. Кожна тема супроводжується одним із чотирьох ароматів Byredo. Після вибору теми, ефекти одночасно активуються на спеціальному порталі у центральній консолі.