- Категорія
- Економіка
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
ЄС запроваджує мита до 45% на китайські електромобілі
Європейський Союз у п’ятницю, 4 жовтня, проголосував за запровадження мит до 45% на електромобілі з Китаю. Про це повідомляє Bloomberg
Європейський Союз запровадить п’ятирічне мито на китайські електромобілі. Це рішення підтримали десять країн-членів, тоді як Німеччина та ще чотири країни висловили протест, а 12, зокрема Іспанія, утрималися від голосування.
Введення мит є результатом розслідування, яке встановило, що Китай необґрунтовано субсидує свою автомобільну промисловість. Пекін, у свою чергу, заперечує ці звинувачення і погрожує відповідними митами на європейські молочні продукти, бренді, свинину та автомобілі.
Поки ЄС та Китай ведуть переговори про альтернативи митам, обидві сторони шукають угоду, що контролюватиме ціни і обсяги експорту. Це рішення має відповідати вимогам Світової організації торгівлі (СОТ) і враховувати висновки розслідувань щодо шкідливих субсидій.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaЯк зазначає Bloomberg, китайські виробники електромобілів мають вирішити, чи включати нові мита у свої ціни або знижувати прибуток, оскільки зниження попиту на внутрішньому ринку негативно впливає на їхню рентабельність. Деякі автовиробники з Китаю вже розглядають можливість відкриття заводів в Європі, щоб уникнути мит.
Внаслідок нових мит продажі китайських автомобілів у Європі впали на 48% у серпні, до найнижчого рівня за 18 місяців. Проте частка електромобілів з Китаю в ЄС зросла з 3% до понад 20% за останні три роки.
Нові мита складатимуть 35% на електромобілі, що експортуються з Китаю, плюс вже існуюча ставка 10%. Проте аналітики вважають, що це підвищення не матиме істотного впливу на китайських виробників, оскільки на Європу припадає лише 1-3% їхніх загальних продажів.
Втім, Німецькі автогіганти, такі як Volkswagen, Mercedes і BMW, стурбовані можливими негативними наслідками цих мит, адже Китай становить близько третини їхніх продажів.
Вони закликають до продовження переговорів між ЄС і Китаєм, щоб уникнути торгових конфліктів. Прес-секретар Volkswagen підкреслив, що мита не сприятим підвищенню конкурентоспроможності Європи і закликав до конструктивного діалогу.
Нагадаємо, що раніше Канада оголосила про запровадження 100% мита на імпорт китайських електромобілів, включаючи моделі Tesla, починаючи з 1 жовтня. Крім цього, країна також ввела 25% мито на імпорт сталі та алюмінію з Китаю.