- Категорія
- Новини компаній
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Мережа ОККО виходить в нову для паливного рітейлу нішу – у Львові та Тернополі запрацював сервіс ОККО Drive
Мережа ОККО розгортає новий сервіс на своїх АЗК - замовлення з авто – ОККО Drive. Тепер водіям, щоб замовити їжу та напої з асортименту кафе, товари з магазину, не треба виходити з автомобіля. Дві пілотні точки вже запрацювали у Львові та Тернополі, на черзі ще 8 ОККО Drive на АЗК у Львові.
«Сучасні АЗК вже давно перестали бути місцем, куди заїжджають суто для заправки пальним. Сьогодні вони пропонують значно більше опцій. Поряд з паливною конкуренцією, все більше загострюється конкуренція у площинах сервісів, смачної кави та їжі, швидкості обслуговування та діджиталізації. ОККО завжди були трендсеттерами і зараз ми формуємо нову для паливного рітейлу України нішу – швидке обслуговування у форматі ОККО Drive. Впевнена, новий сервіс сподобається нашим клієнтам», – коментує операційний директор мережі ОККО Олена Ворошило.
Для того, щоб скористатися сервісом, треба під’їхати до стійки з меню на території комплексу, зробити вибір, після чого – переїхати до вікна видачі, розрахуватися у зручний спосіб і забрати сформоване та запаковане замовлення за лічені хвилини. Замовити можна як добре знайомі клієнтам страви з асортименту кафе – піцу, бургери, хотдоги, снеки, випічку, каву/чай, освіжаючі напої, так і товари з магазину.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaНаразі ОККО Drive вже працює на АЗК у Львові по вул. Науковій, 2 А та новому нещодавно відкритому АЗК поблизу Тернополя у с. Гаї-Гречинські по вул. Львівській, 9.
Ідея відкрити на АЗК ОККО сервіс замовлення з авто з’явилася ще до війни. Тестовий ОККО Drive було відкрито на АЗК у Львові по вул. Личаківські у 2021 році, і на ньому було відпрацьовано всі процеси і проаналізований попит клієнтів.
У 2023 році ОККО повернулася до реалізації проєкту у доопрацьованому і оновленому форматі, і запланувала інвестиції у відкриття Drive на рівні близько $1,8 млн у 2024 році. Для стійок замовлення та видачі страв був розроблений та втілений сучасний футуристичний дизайн.
Мережа постійно працює над впровадженням нових можливостей і сервісів для клієнтів. Так, водії та пасажири можуть розраховуватися безпосередньо на колонці, скориставшись сервісом OKKO Pay; компанія встановила 20 двосторонніх кас, в планах на цей рік плюс ще 80; страви з меню ОККО та товари з магазину можна замовити через сервіси доставки Glovo та Bolt.