- Категорія
- Новини
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
У додатку "Резерв+" стався збій

8 лютого у застосунку Міноборони "Резерв+" стався збій. При спробі зайти у додаток, на екрані зʼявляється повідомлення про технічну проблему.
У Міноборони повідомили, що ймовірна причина цього криється у високому навантаженні на BankID. Через це авторизація в Резерв+ через BankID може бути тимчасово недоступна.
"Якщо ви авторизовані, збережіть військовий документ на смартфон у pdf-форматі. Якщо маєте електронне направлення на ВЛК, зробіть скріншот. Якщо подали запит на відстрочку або направлення на ВЛК, будь ласка, зачекайте", - пояснюють у відомстві.
Автоматичне продовження відстрочок
Слід додати, що вчора у застосунку "Резерв+" запрацювало автоматичне продовження відстрочок для людей з інвалідністю, які мають відповідне посвідчення Пенсійного фонду, а також студентів, аспірантів і докторантів.
Повідомлялося, щоб продовжити відстрочку достатньо оновити військовий документ у "Резерв+", і якщо є всі законні підстави, вона буде продовжена автоматично.
Користувачі зазначають, що, можливо, саме ця функція привела до збою в роботі додатку, оскільки велика кількість людей одночасно намагалася оновити документи.
Згодом у Мінобороні додали, що люди з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, а також студенти, аспіранти, докторанти можуть більше не подавати запит на продовження відстрочки в Резерв+, документ у застосунку оновиться автоматично.
Нагадаємо, із січня 2025 року військовозобов'язані зможуть отримати електронні направлення на проходження ВЛК через застосунок "Резерв+".