Головними "гравцями" у майбутньому будуть ті люди, які щодня навчаються та розвиваються, – Шимків

"Дарниця" інвестує в освіту студентів фармацевтичних напрямків, які зараз навчаються у вітчизняних вишах
Дмитро Шимків. Фото: прес-служба "Дарниці"

Learning & Development (L&D) – це найголовніший інструмент розвитку людини та компанії. Про це голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків розповів під час зустрічі StudyDive L&D Club Meetup, де керівники провідних українських компаній обговорюють, як підготувати свої організації до змін у післякризовому світі.

 

Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронювати участь

Як зазначив Дмитро Шимків, майбутнє компаній залежить від того, яку роль у них відіграє процес навчання та розвитку всіх співробітників. Дбати про це має власник, СЕО-керівник чи наглядова рада, якщо вона є.

Провідна роль керівних органів компанії полягає у тому, щоб сформувати бачення того, куди рухається організація, принципи роботи та дати людям можливість розвивати ключові компетенції.

Серед найважливіших навичок майбутнього голова ради директорів Darnitsa Group назвав п'ять: лідерство та емпатія, сторітлінг, вміння працювати з даними та IT.

Під час виступу він зазначив, що володіти цими навичками має кожен співробітник незалежно від його посади. Керівники повинні формувати у працівників "відчуття власника", коли кожен у компанії дбає про її майбутнє так, ніби це його особистий проєкт.

Як приклад він навів фармацевтичну компанію "Дарниця", де почуття емоційного та інтелектуального залучення до роботи, жадоба до отримання нових навичок – частина корпоративної культури.

"Ми хочемо, щоб працівники, або команди, були взаємозамінні, щоб підстрахувати один одного. "Дарниця" постійно інвестує в освітні програми для своїх співробітників: стипендії, університети тощо, зокрема, дає можливість навчатися в Harvard Medical School/HMX", — розповів Дмитро Шимків. — Це онлайн-навчання не тільки для медичних або фармацевтичних працівників, але й для всіх. Тому що ми вважаємо, що це найкраща інвестиція в майбутнє. Особисто я повинен кожні пів року проходити те чи інше нове навчання, яке зробить мене" краще”.

Також "Дарниця" інвестує в освіту студентів фармацевтичних напрямків, які зараз навчаються у вітчизняних вишах та згодом можуть стати співробітниками компанії.

Згідно з інформацією довідника "Фармацевтика України 2021", зараз у галузі фармації навчаються близько 4,5 тисячі майбутніх спеціалістів. При цьому, щоб L&D напрямок був ефективним, до кожної людини потрібен індивідуальний підхід, зазначає Дмитро Шимків.

"Тому в організації є люди, які координують такі процеси. Дуже складна штука — розуміти профайл людини, розуміти, чого не вистачає, але також розуміти, який є набір інструментів, яким можна скористатися. Потрібно постійно провокувати у людей бажання вчитися. Ті, хто навчається і розвиваються, одержують в організації поведінкову модель. Коли існує поведінкова модель, люди, які не хотіли вчитися, починають підтягуватися", – каже він.

Освітні можливості позитивно впливають як на особисті навички працівника, так й колектив у цілому. У "Дарниці" інвестиції в освіту вже почали давати плоди: у компанії запрацював механізм вільного обміну ідеями, де кожного працівника заохочують ділитися своїми пропозиціями. Для обміну ідеями працює платформа Idea Box.

Завдяки такому підходу "Дарниця" вже котрий рік поспіль зберігає лідерство у виробництві лікарських засобів у натуральному вираженні та входить до топ-20 найкращих роботодавців з дослідження одного з українських кадрових порталів.

Нагадаємо, фармацевтична компанія "Дарниця" має намір відкрити нові експортні напрямки — Південно-Східну Азію, Латинську Америку та Африку.

Раніше повідомлялося, що "Дарниця" увійшла до топ-10 категорії "Вибір експертного журі" рейтингу найкращих компаній України.