НБУ курс:

USD

41,77

-0,00

EUR

48,98

+0,12

Готівковий курс:

USD

41,72

41,65

EUR

49,25

49,05

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Смілянський назвав дату старту продажу нової марки "Російський військовий корабель"

Смілянський назвав дату старту продажу нової марки "Російський військовий корабель"
"Укрпошта" виставить на продаж 5 млн марок "Рускій воєнний корабель". Фот: Facebook Смілянського

"Укрпошта" 23 травня випустить марку "Російський військовий корабель... ВСЕ!" і одразу ж виставить її на продаж. Нова марка вийде тиражем у 5 млн екземплярів, повідомляє голова держкомпанії Ігор Смілянський.

СПЕЦПРОЄКТ: ВЛАСНА СПРАВА

Ми збираємо історії тих, хто зробив надскладне, але й найважливіше рішення в житті - стартувати власну справу. Хто розпочав з нуля і  вже три роки будує бізнес. Хто повернувся з фронту і занурився в підприємництво. Хто обрав франшизу як старт і зумів розвинути успішну модель.

Спецпроєкт створено за підтримки Visa в Україні

Дізнайтесь більше

Марку випустять у двох номіналах: "Російський військовий корабель... ВСЕ! Смерть ворогам!" F для відправок по Україні та "Російський військовий корабель... ВСЕ! Слава нації!" W для міжнародних відправлень.

Купити марку "Російський військовий корабель… ВСЕ!" можна буде у понад 1500 відділеннях "Укрпошти", включаючи райцентри.

"У перший тиждень один мільйон марок буде направлений саме у відділення. На наступному тижні ще один мільйон тощо. Ліміт – 2 блоки по 3 марки одному покупцю (будь-якого номіналу 1+1, 2 одного тощо)", - розповів Смілянський.

Півтора мільйона марок виставлять на продаж на 5 інтернет-майданчиках, у тому числі міжнародних. Окрім марки, "Укрпошта" продаватиме футболки, світшоти, магніти та конверти з принтом марки "Російський військовий корабель".

Смілянський закликає покупців не займати черги заздалегідь і обіцяє, що повідомить усі деталі заздалегідь.

Зазначимо, що коли "Укрпошта" домовилася з Rozetka, щоб виставити марки "Російський військовий корабель, йди…!" на майданчик маркетплейсу для продажу, навантаження на сайт перевищило навантаження "Чорної п'ятниці" в десятки разів. Тоді марку розкупили за 3 секунди після старту продажу.