- Категорія
- Банки
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Застосунок "Приват24" стане безбар'єрним: отримати консультацію можна буде жестовою мовою
Цієї осені ПриватБанк планує відкрити в застосунку "Приват24" можливість для клієнтів отримати професійну консультацію українською жестовою мовою від кваліфікованого оператора контакт-центру за допомогою відеодзвінка.
Про це повідомляє пресслужба фінустанови.
Там зазначають, що новий функціонал українського мобільного банку розроблений та впроваджується в рамках Стратегії безбар’єрності, метою якої є створення простору рівних можливостей в отриманні фінансових продуктів та послуг для кожного клієнта ПриватБанку.
Для реалізації проєкту впродовж трьох місяців дванадцять працівників контакт-центру ПриватБанку вивчають українську жестову мову під керівництвом професійних тренерів.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua"Це дасть можливість нашим клієнтам, які використовують жестову мову для спілкування, вільно комунікувати з банком та отримувати необхідну допомогу, консультації та послуги", - йдеться в повідомленні ПриватБанку.
Більше про Стратегію безбар’єрності ПриватБанку можна дізнатися за посиланням.
Додамо, що безбар'єрність – це не лише адаптація фізичної інфраструктури, а й розробка цифрових сервісів, які забезпечують рівний доступ до інформації та послуг для різних людей, зокрема й з інвалідністю.
Створення безбар'єрного середовища включає в себе запровадження інклюзивних технологій, зокрема сайтів із функцією екранного диктора, програм для комунікації жестовою мовою та інших сервісів, що забезпечують доступ до всіх функцій без обмежень.
Детальніше про те, які цифрові сервіси бізнес впроваджує для покращення обслуговування людей з інвалідністю, читайте в матеріалі Delo.ua.
Фото: ua.depositphotos.com