НБУ курс:

USD

41,28

+0,05

EUR

44,81

+0,09

Готівковий курс:

USD

41,55

41,50

EUR

45,35

45,20

Конкурс PR-кейсів від MMR: триває подача анкет до 14 жовтня

Конкурс PR-кейсів від MMR: триває подача анкет до 14 жовтня
Найяскравіші кейси будуть представлені на сторінках MMR.ua і лендингу конкурсу

Найкращі кейси оргкомітет конкурсу нагородить під час PR Марафону 30 жовтня в Києві 

Протягом майже трьох складних років українські компанії продовжують розвиватися та підтримувати українців, адаптуючись під обставини, які принесла нам війна. Цьогорічний конкурс PR-кейсів продемонструє, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.

Як взяти участь? 

  1. Оберіть одну чи декілька з 15 номінацій, серед яких: PR-кампанія задля перемоги, Найкраща digital-кампанія, Бренд роботодавця, Кращий PR для малого та середнього бізнесу, PR на міжнародному рівні, Найкращий внутрішній PR та інші 
  2. Опишіть актуальний кейс за 2024 рік і включіть проміжні або фінальні результати, які продемонструють, чому саме він заслуговує бути серед номінантів
  3. Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі
  4. Участь у конкурсі платна. Заповніть анкету за посиланням

Вартість участі:

1 номінація — 10 000 грн (без ПДВ);

2 номінації — 18 000 грн (без ПДВ);

3 номінації — 25 000 грн (без ПДВ)

Кінцевий термін подачі анкети — 14 жовтня 23:59

Що далі? 

  • Найяскравіші кейси будуть представлені на сторінках MMR.ua і лендингу конкурсу
  • Найкращі кейси оргкомітет конкурсу нагородить під час PR Марафону 30 жовтня в Києві 

Організатор: MMR.ua - провідне онлайн-медіа України про маркетинг, комунікації та креатив.