- Тип
- MMR
- Категорія
- Креативні індустрії
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Конкурс PR-кейсів від MMR: триває подача анкет до 14 жовтня
Найкращі кейси оргкомітет конкурсу нагородить під час PR Марафону 30 жовтня в Києві
Протягом майже трьох складних років українські компанії продовжують розвиватися та підтримувати українців, адаптуючись під обставини, які принесла нам війна. Цьогорічний конкурс PR-кейсів продемонструє, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.
Як взяти участь?
- Оберіть одну чи декілька з 15 номінацій, серед яких: PR-кампанія задля перемоги, Найкраща digital-кампанія, Бренд роботодавця, Кращий PR для малого та середнього бізнесу, PR на міжнародному рівні, Найкращий внутрішній PR та інші
- Опишіть актуальний кейс за 2024 рік і включіть проміжні або фінальні результати, які продемонструють, чому саме він заслуговує бути серед номінантів
- Один кейс може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість кейсів для участі в конкурсі
- Участь у конкурсі платна. Заповніть анкету за посиланням
Вартість участі:
1 номінація — 10 000 грн (без ПДВ);
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua2 номінації — 18 000 грн (без ПДВ);
3 номінації — 25 000 грн (без ПДВ)
Кінцевий термін подачі анкети — 14 жовтня 23:59
Що далі?
- Найяскравіші кейси будуть представлені на сторінках MMR.ua і лендингу конкурсу
- Найкращі кейси оргкомітет конкурсу нагородить під час PR Марафону 30 жовтня в Києві
Організатор: MMR.ua - провідне онлайн-медіа України про маркетинг, комунікації та креатив.