НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,60

41,55

EUR

44,05

43,81

Як уникнути блокувань нових рекламних кабінетів для бізнесу від Google

Як уникнути блокувань нових рекламних кабінетів для бізнесу від Google
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

З весни 2023 року українські бізнесмени майже в 80% випадків потрапляють в бан при запуску реклами з саме новостворених акаунтів в Google Standard Shopping та Performance Max, така невтішна внутрішня статистика. Як уникнути?

Спеціалісти Marketing Link підготували короткий огляд правил, які допоможуть уникнути блокування з нових акаунтів.

  • Додавайте всі дані про способи оплати на сторінку «Оплата та доставка‎»‎ чи «Способи оплати‎»‎. Має бути саме онлайн-оплата. 
  • Google Merchant Center відрізняє оригінали від підроблених брендових товарів, тому підготуйте документи підтримці, щоб підтвердити, що ви є офіційний дистриб'ютор. 
  • Обов'язковий розділ «Доставка‎»‎‎. Часто блокування відбувається, бо немає тез «адресна доставка до дверей по Україні».
  • Додайте точну адресу та форму зворотного зв'язку. 
  • На окремій сторінці розпишіть процедуру повернення товару. Це стосується і тих магазинів, товари у яких згідно з законодавством не можна повертати.
  • Підготуйте сторінку «Політики конфіденційності» вкажіть, які дані ви збираєте.
  • Додайте сторінку про компанію.
  • На головній сторінці опишіть, чим ви займаєтесь, яку продукцію продаєте.
  • Одна з популярних причин блокування — розбіжність ціни в рекламному акаунті з вартістю на сайті, перевірте фід.
  • Якщо ви користуєтеся динамічним колл-трекінгом, додайте в футері статичний телефон. 

Обліковий запис Google Ads також блокують за порушення правил використання, а саме:

  • Створення зайвих рекламних записів у гонитві за бонусами від Google.
  • Підключення кредитних карток, за якими є історія блокування реклами, боргу за оплати й т. ін. 
  • Неспівпадіння країн випуску платіжної картки та Google Ads. 
  • Систематичні порушення правил й спроби обійти систему.

Якщо під час створення рекламного кабінету в Google Merchant Center ви зіштовхнулися з певними проблемами, то готуйтеся до переписок з менеджером Google та ретельно перевірте свій сайт.