НБУ курс:

USD

41,47

--0,01

EUR

47,38

+0,18

Готівковий курс:

USD

41,42

41,36

EUR

47,60

47,45

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Залізна ластівка як символ безбар’єрності: SOVA x The HARDKISS на підтримку Superhumans

SOVA x The HARDKISS
SOVA x The HARDKISS

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію з Юлією Саніною, фронтвумен рок-гурту The HARDKISS. У центрі нової колекції — ластівка, що стала символом свободи, волелюбності та безбар’єрності як у думках, так і в діях. Цей образ натхнений однойменним альбомом гурту The HARDKISS.

CEO + HRD — тандем, що зберігає бізнес у бурю. Досвід топових лідерів команд України.
2 липня на HR Wisdom Summit дізнайтеся про ефективне та стратегічне партнерство між керівником і тим, хто створює бізнес-цінності завдяки управлінню талантами
Забронювати участь

Колекція включає прикраси з жовтого золота — моносережки, кольє, персні, браслет, а також дві брошки, одна з яких виготовлена зі срібла.

Колаборація має благодійну мету: 5% з продажів колекції буде спрямовано до Superhumans Center — сучасного центру протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації людей, що постраждали від війни. Перед стартом проєкту команда SOVA відвідала центр, щоб глибше зрозуміти світ суперлюдей та відобразити його в соціальній ініціативі.

Для колаборації було відзнято танцювальний відеокампейн, у якому взяли участь випускники центру.

Презентація колекції відбулася на спеціальному івенті, де гості мали змогу приміряти прикраси нової колекції та тренувальні протези, а також дізнатися більше про реабілітацію ветеранів. Випускник Superhumans Center Олег Сливар поділився своєю надихаючою історією та взяв участь у танцювальному відеокампейні, присвяченому колаборації.

Кульмінацією вечора став акустичний виступ Юлії Саніної. Серед гостей заходу були присутні Ілона Гвоздьова, Ольга Мартиновська, Соня Забуга та інші відомі особистості.

Про колаборацію було створено YouTube-випуск: The HARDKISS, SOVA і Superhumans про нову еру інклюзивності в комунікації.

За перший місяць від запуску колаборації загальне охоплення склало 5 254 149 контактів, а понад 500 000 гривень вже передано до Superhumans Center.