НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,50

41,42

EUR

45,20

45,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Маркетологи України активно використовують ШІ в роботі: 89% вже користуються інструментами, але 44% не проходили навчання

Маркетологи України активно використовують ШІ в роботі: 89% вже користуються інструментами, але 44% не проходили навчання
Ілюстрація: ua.depositphotos.com

Штучний інтелект стає все більш важливим інструментом у маркетинговій сфері України, однак його поширення супроводжується викликами, пов'язаними з навчанням та інтеграцією в робочі процеси. У вересні 2024 року 89% маркетологів в Україні використовують штучний інтелект (ШІ) у своїй роботі, що демонструє стрімке зростання популярності ШІ в маркетинговій сфері.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це йдеться в дослідженні, проведеному Gradus Research спільно з комунікаційною групою dentsu Ukraine.

Попри таку популярність, рівень володіння інструментами різниться: 32% маркетологів лише починають використовувати технологію, 55% застосовують її для базових завдань, і лише 12% мають експертні знання. Важливо зазначити, що 44% респондентів ніколи не проходили навчання з ШІ.

Згідно з дослідженням, популярність ШІ значно зросла за останній рік: 62% опитаних використовують ШІ не більше 12 місяців. 92% вважають його корисним для своєї роботи, а 84% відзначають його високу ефективність.

Зазначається, що основні напрями використання ШІ в маркетингу включають копірайтинг (41%), дизайн (33%), пошук інформації (31%) та генерування творчих ідей (23%). При цьому чоловіки частіше використовують ШІ для аналізу даних та розрахунків.

Директор з розвитку бізнесу dentsu Ukraine Оксана Стехіна відзначає, що зростання інтересу до ШІ пов’язане зі збільшенням запитів рекламодавців на автоматизацію процесів та оптимізацію витрат. Вона прогнозує, що з подальшим розвитком освіти у сфері ШІ запити ставатимуть більш конкретними та спеціалізованими.

Найчастіше маркетологи бачать головну перевагу ШІ в оптимізації часу — 83% відзначають, що інструменти допомагають швидше збирати, аналізувати та комбінувати інформацію.

Проте основними бар'єрами для активного використання ШІ залишаються недостатність знань (50% респондентів), нерозуміння інтеграції (37%) та питання конфіденційності (23%).

56% маркетологів не вірять, що використання ШІ призведе до масового скорочення робочих місць у сфері маркетингу. Однак серед тих, хто пройшов навчання та глибше розуміє можливості ШІ, 55% вважають, що технологія може замінити частину працівників. Це контрастує з менш обізнаними респондентами, серед яких лише 33% поділяють цей страх.

Додамо, що до професій, які зараз отримують найбільшу вигоду від ШІ увійшли кібербезпека, продажі, розвиток бізнесу, маркетинг і комунікації 

Дослідження проведене дослідницькою компанією Gradus Research спільно з dentsu Ukraine методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus. Цільова аудиторія: чоловіки та жінки, що працюють у сфері маркетингу. Розмір вибірки: 170 респондентів. Період проведення поля: 16 серпня – 2 вересня 2024 року.

Джерело фото: ua.depositphotos.com