НБУ курс:

USD

41,64

+0,12

EUR

45,09

+0,11

Готівковий курс:

USD

41,65

41,55

EUR

45,35

45,15

Microsoft планує запустити новий магазин додатків на iPhone та Android

Microsoft,  iPhone, Android
Microsoft планує конкурувати з Apple та Google

У компанії Microsoft наступного року готуються запустити новий магазин додатків для ігор на iPhone та Android-смартфонах, якщо таке придбання Activision Blizzard за $75 млрд буде схвалено регулювальними органами.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Нові правила, які вимагають від Apple і Google відкрити свої мобільні платформи для магазинів додатків, мають набути чинності з березня 2024 року, повідомляє Сrast.

"Ми хочемо мати можливість пропонувати контент від нас і наших сторонніх партнерів на будь-якому екрані. Сьогодні ми не можемо зробити це на мобільних пристроях, але ми хочемо побудувати світ, який, у якому, ми думаємо ці пристрої будуть відкриті", — сказав Філ Спенсер, виконавчий директор Microsoft Gaming.

Microsoft бореться з регуляторними органами в США, Європі та Великій Британії, які висловлюють занепокоєння щодо потенційного впливу на конкуренцію власника консолі Xbox, який купує розробника Call of Duty, однієї з найпопулярніших ігор у світі. Виробник PlayStation Sony був гучним противником угоди.

Зазначається, що ЄС, можливо, будуть вимагати від Apple і Google змінити правила, які регулюють розповсюдження програм на пристроях iPhone і Android. Однак великі технологічні компанії можуть оскаржити це рішення і відкласти його виконання.

Оскільки передбачити, коли Microsoft зможе запустити свій магазин доволі важко, для компанії буде простіше адаптувати свої програми Xbox і Game Pass для продажу ігор і підписок на мобільних пристроях. Нинішня відсутність у Microsoft мобільних ігор є явною дірою в наших можливостях, яку Activision Blizzard має заповнити.

У самій компанії стверджують, що правила Apple App Store обмежують її можливості пропонувати хмарні ігри через одну програму, яка працює на iPhone, змушуючи користувачів отримувати доступ до служби через веб-браузер, що призводить до зниження продуктивності.

Напередодні Microsoft повідомила, що розширює доступ до чат-боту з штучним інтелектом ChatGPT. Інтерес громадськості до OpenAI зріс саме після випуску в листопаді ChatGPT — текстового чат-бота, який може писати прозу, вірші чи навіть комп’ютерний код за командою.

Пізніше чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT інтегрували в Microsoft Azure OpenAI, що дозволить розробникам та компаніям використовувати ШІ у багатьох інших програмах і службах, які можна пов'язати з хмарним сервісом.