- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Укрзалізниця" почала укладати довгострокові контракти на 2025 рік
Філія «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця» розпочала роботу з укладання довгострокових контрактів на 2025 рік.
Про це йшлося під час онлайн-наради представників АТ «Укрзалізниця» з учасниками аграрного ринку, пише Rail.insider.
Як повідомив заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, вже зараз вантажовідправники можуть домовитися про користування рухомим складом УЗ за вигідною ціною на наступний рік.
За його словами, довгострокові договори на використання рухомого складу з АТ «Укрзалізниця» можуть підписувати не лише агровиробники, а й елеватори.
В "Укрзалізниці" розповіли, які вантажі будуть возити дорожче
АТ "Укрзалізниця" планує до кінця року змінити модель тарифоутворення на перевезення вантажів, за якою компанія працювала з 1997 року, що дозволить їй отримати додатково 4 мільярдів гривень.
Серед пропозицій: єдиний тариф на порожні вагони та поділ за класами перевезень залежно від технології перевезення, а не від особливості продукту або бізнесу, який замовляє вагони УЗ.
АТ “Укрзалізниця” надала пропозиції до Мінінфраструктури щодо уніфікації тарифів на вантажні перевезення, щоб спростити розрахунок та прибрати велику диспропорцію між вартістю перевезення різних класів вантажів.
Уніфікація найбільше вплине на вартість перевезення будматеріалів, вугілля та руди, а також частково — на агропродукцію.
Натомість, як прогнозують в УЗ, для бізнесу витрати сумарно можуть зрости приблизно на 7%.
Зауважимо, востаннє "Укрзалізниця" індексувала тарифи на вантажні перевезення у липні 2022-го – одразу на 70%.