Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: лекція Олени Плахової

Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: лекція Олени Плахової
Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Проєкт MMR Edu створений для тих, хто хоче вчитися, хто шукає відповіді на свої запитання, хто почав стратегічні зміни і не знає, яким шляхом рухатися. Ми залучаємо найкращих фахівців своєї справи, аби вони ділилися своїм досвідом та інсайтами.

Лекція Олени Плахової, директора з управління репутацією та маркетингом групи компаній Нова пошта, відбудеться 29 липня об 11:00. Радимо скористатися цією можливістю, аби задати практичні питання та отримати дієві поради фахівця.

ТЕМА: Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: досвід Нової пошти

Олена Плахова розкаже про те:

  • як працювати з власною командою, щоб всіх тримати в «робочому» стані, та до чого тут шахи;
  • як дивитися на комунікації та як їх робити, щоб пробитися крізь новини на військову тематику;
  • як відстроювати внутрішні комунікації, щоб всі знали те, що потрібно знати саме їм для роботи та формування очікувань;
  • коли переходити від психологічної підтримки до реальної, і що це дасть бренду роботодавця;
  • що таке сервіс під час війни, та чи відрізняється він від мирного часу;
  • як карта стейкхолдерів допомагає одночасно думати про всіх і фокусуватися на головному;
  • як топ-менеджеру самому не зійти з розуму, та де шукати приводи для мотивації та розвитку.

Доступ до лекції за донатом. Реєстрація за посиланням.

Також ви можете отримати доступ до попередніх лекцій — Оксани Коваль про діджитал під час війни, Валерії Толочиної про те, як бренду залишатися в етері під час війни та Олени Дерев’янко про трансформацію системи управління бізнесом у нових реаліях.