Киянин Максим Кучеренко виграв $100 тисяч від розробників Counter-Strike. За що і як він витратить гроші

Киянин Максим Кучеренко виграв $100 тисяч від розробників Counter-Strike. За що і як він витратить гроші

Виграти $100 тисяч за розмальовку зброї у грі можливо. Як це зробити, може розповісти 22-річний киянин Максим «Kuch» Кучеренко, який став одним із переможців конкурсу «Мрі та кошмари» від команди розробників кіберспортивної гри Counter-Strike: Global Offensive. Суть конкурсу полягала в тому, щоб створити в майстерні гри унікальний вигляд для зброї, а розмір призового фонду спочатку складав мільйон доларів.

Забезпечте стрімке зростання та масштабування компанії у 2024-му! Отримайте алгоритм дій на Business Wisdom Summit.
10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни.
Забронювати участь

Через чотири місяці компанія Valve призовий фонд збільшила до $ 1,7 млн — їх розділять між сімнадцятьма видами, над якими працювали 24 художники. Серед них був Кучеренко , з яким поспілкувалася редакція Delo.ua .

У липні 2021 року в блозі розробників CS:GO з'явилася новина, що їх цікавлять десять оригінальних розмальовок зброї, натхнених мріями та кошмарами. Кожній із робіт-переможниць обіцяли по $ 100 000: їх потрібно було завантажити до Майстерні CS:GO. При цьому обов'язковою умовою була наявність облікового запису в цифровому магазині Steam.

Максим Кучеренко, який навчається у КНЕУ на факультеті Міжнародної економіки та менеджменту, зазначає: він у CS:GO хоч і не грає часто, але стежить за спільнотою, тому дізнався про конкурс. За словами парубка, він довго розмірковував, чи варто подаватися на конкурс чи ні.

Максим Кучеренко. Фото: з особистого архіву

«У мене давно була ідея показати світові кіберспорту тих дизайнерів, які навіть не думали пробувати себе в цьому. Так я познайомився із Себастьяном. Тож ми почали працювати разом», — розповідає Кучеренко.

Себастьян - напарник молодої людини зі створення зовнішності. У стимі його нік себастер, а звати його Себастьян Санчез. Він із Калі, великого міста на заході Колумбії. Однак і для самого Максима це вже не перший досвід роботи зі скінами CS:GO — минулого року він уже створив колекцію з п'яти образів, хоч зазначає, що раніше не підходив до цього серйозно.

«Головне, що потрібне для створення вигляду зброї, — досвід у конкретній грі. Потрібно розуміти, як користувач взаємодіятиме зі скіном і чому цей скін викликатиме емоції. Особисто у мене процес триває від трьох днів до тижня роботи. Але все залежить від кількості покращень, які ми додумуємо у процесі створення скіну», – додає Кучеренко.

Скін цього українсько-колумбійського дуету, що переміг, називається Beware of Sleeping/Sweet Nightmare, і, за словами Максима, його ідея — повністю заслуга Себастьяна. Молодий чоловік зазначає, що вони разом підібрали кілька старих робіт та зрозуміли, що з них можна зробити круті образи. Подальше вже було справою техніки: адаптація ілюстрацій, виправлення та перемальовування. Про перемогу Кучеренко дізнався вночі, граючи зі своєю дівчиною в комп'ютерну гру «Вартові галактики», що недавно вийшла.

«Мені надійшло повідомлення з привітанням від одного із знайомих. Я згорнув гру та побачив, що скін переміг. Одразу ж зателефонували батькам, поділилися новиною з найближчими. Гроші мають перевести до кінця грудня, і виграш ми розділимо пропорційно до Себастьяна. За рахунок переможного призу я розвиватиму свій бізнес-проект — ми розробляємо гру з використанням NFT як валюту. І збираємося показати свою версію MetaVerse, яка відрізняється від того, що показав Марк Цукерберг», — резюмує киянин.

Загалом він зазначає, що сьогодні ігри дуже цікава форма комунікації між людьми. Особисто Максим вірить у концепцію метавсесвіту і впевнений, що багато ігор прийдуть до неї. Стежить він і за кіберспортивними досягненнями України, наприклад, вболіває за Олександра «S1mple» Костильова, який за версією Esports Awards 2021 став "Кіберспортсменом року на ПК" та його команду Na'Vi.

«Ми запустили Майстерню Steam майже 10 років тому, сподіваючись, що вона стане спільним центром контенту, який створює спільнота. З тих пір понад п'ять мільйонів авторів завантажили та опублікували понад 20 мільйонів нових робіт для найрізноманітніших ігор у Steam, щоб їх могли отримати мільйони гравців з усього світу. І як багато з них, включаючи гравців у CS, знають, більшість найвідоміших внутрішньоігрових предметів, карток та іншого були привнесені членами спільноти. Конкурс «Мрії та кошмари» ми організували для того, щоб висловити ще більшу підтримку спільноті», — йдеться у блоці розробників.

Варто відзначити, що деякі скіни CS:GO продаються за величезні суми. Наприклад, у липні 2020 року колекціонер з Китаю придбав вигляд для автоматичного карабіну М4 StatTrak Вой за $100 тисяч. У січні 2021 року цей рекорд був побитий - відомий трейдер ROFL розповів, що скін AK-47 Case Hardened із чотирма наклейками команди Titan Esports було продано за $150 тисяч.

Нагадаємо, що цей рік став успішним для українських кіберспортсменів. Так, найбільший і найпрестижніший у світі турнір з кіберспортивної дисципліни Dota 2 The International виграла команда Team Spirit. На гранд-фіналі події у її складі грали двоє українців - киянин Ілля "Yatoro" Мулярчук та Мирослав "Mira" Колпаков. Загальний призовий фонд турніру становив $40 млн, а переможці забрали з собою $18 млн.

The International проходив з 12 по 17 жовтня, а загалом у змаганнях взяло участь 16 команд. В останньому матчі Team Spirit переграли китайську команду PSG.LGD - за останній день кіберспортсмени зіграли на 8 картах і всупереч прогнозам скептиків перемогли з рахунком 3:2. Китайські атлети відвезуть із собою $5,2 млн призових. Власники бронзи, європейці Team Secret отримали $3,6 млн.

На початку листопада українська кіберспортивна команда Natus Vincere (NaVi) перемогла на престижному турнірі PGL Major Stockholm 2021, що з 26 жовтня проходив у Стокгольмі (Швеція). Призовий фонд турніру становить $2 млн, а команда-переможець отримала один мільйон доларів. Це була перша перемога команди на турнірі такого масштабу у своїй дисципліні.