У США блогер витратив $3 млн, щоб відтворити серіал "Гра в кальмара": переможець отримав $456 тисяч

У США блогер витратив $3 млн, щоб відтворити серіал "Гра в кальмара": переможець отримав $456 тисяч
Блогер провів першу «Гру в кальмарі» у реальному житті

Популярний YouTubе-блогер Джиммі Дональдсон (MrBeast) відтворив насправді гучний південнокорейський серіал від Netflix «Гра в кальмара».

У реконструкції серіалу брало участь 456 гравців. Вони змагалися за винагороду у розмірі $456 тисяч, пише The New York Post.

Насправді учасники також проходили дитячі ігри, зокрема ті, що були в серіалі, — «Червоне світло — Зелене світло», перетягування канату та проходження скляним мостом. Щоправда, на відміну від вигаданого оригіналу, гравці цієї гри, що програли, не гинули, а просто вибували.

Дональдсон розповів, що на створення локацій витратив $2 млн та ще $1,5 млн на призи. Крім основного виграшу для переможця блогер надав кожному гравцю по $2 тисячі та $10 тисяч тому, хто посів друге місце.

Реконструкція гри вийшла видовищною. На кожному гравці була бездротова вибухівка, наповнена фальшивою кров'ю, яка вибухнула при програші. Під час перетягування каната учасники падали до ями з піною, а не розбивалися, як у серіалі.

Втім, не всім припала до смаку ідея блогера. Багато хто звинуватив його в тому, що він відтворює серіал, який пропагує експлуатацію бідних людей багатими. Інші ж порахували, що блогер навпаки іронізує над такими змаганнями.

Такий контент типовий для Дональдсона. Він став відомий тим, що влаштовує абсурдні змагання та пропонує людям за гроші взяти у них участь. На даний момент на його каналі понад 78 млн. передплатників.

Нагадаємо, у Північній Кореї суд засудив до страти чоловіка, який привіз до країни і продав школярам USB-накопичувач із копією популярного серіалу "Ігри в кальмари" від Netflix.

При цьому в інших країнах "гра в кальмара" користується   великою популярністю. Серіал показав один із найуспішніших стартів в історії Netflix.

При цьому напередодні "Гру в кальмари"   обігнав новий серіал   Netflix - "Поклик пекла". Вже за день після старту він очолив рейтинг у 80 країнах.