- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Авіакомпанія SkyUp змінила безкоштовний сервіс на регулярних рейсах
Український лоукостер SkyUp змінив безкоштовний сервіс на регулярних рейсах щодо безкоштовної роздачі води пасажирам під час польоту.
Про це повідомляє Avianews.com.
Як зазначили в авіакомпанії, тепер воду потрібно купувати у пляшках чи попросити бортпровідника принести безкоштовну воду у склянці.
Деякі пасажири стверджують, що бортпровідники не видають воду на запит безкоштовно, пропонуючи купити воду в пляшках.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaДо введення змін на регулярних рейсах SkyUp стюардеси котили візок із бутильованою водою по салону, розливали його у склянки та надавали пасажирам. Нині такий сервіс залишився лише на чартерних рейсах.
У SkyUp зміну сервісу на регулярних рейсах пояснили тим, що це дозволило оптимізувати час обслуговування пасажирів та прискорити процес видачі замовлень із платного меню.
Як пише видання, це нововведення з боку SkyUp повністю відповідає українським правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів та багажу. Вони передбачають, що авіаперевізник повинен надати безкоштовну питну воду лише за запитом пасажира.
"Якщо твердження пасажирів вірні і персонал SkyUp не видає безкоштовно воду на запит, це є порушенням правил. Проте також можливо, що це нерозуміння правил з боку деяких бортпровідників", — наголошує видання.
Як повідомлялося раніше, українська авіакомпанія SkyUp планує у 2022 році збільшити свій флот та географію польотів, запустити нові сервіси для пасажирів, а також розширити свій штат.