- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Україна ухвалила важливий закон для запуску "авіаційного безвізу" з ЄС
В Україні ухвалили закон, яким удосконалено порядок розробки, прийняття та впровадження авіаційних правил. Це було необхідно у рамках реалізації "відкритого неба" з країнами Євросоюзу. Про зміни, внесені законопроектом, повідомляє сайт Верховної Ради України.
Закон вніс зміни до статті 11 Повітряного кодексу щодо визначення, який тепер визначає: "Авіаційні правила України розробляються відповідно до стандартів та рекомендованої практики Міжнародної організації цивільної авіації, нормативних актів Міжнародної асоціації повітряного транспорту, Європейської асоціації з безпеки аеронавігації (Євроконтролю), Європейського агента з безпеки польотів, інших міжнародних авіаційних організацій та з урахуванням законодавства Європейського Союзу у галузі цивільної авіації".
Зміни внесено також до законів України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", «Про стандартизацію», «Про основи державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Договір про єдиний авіаційний простір між Україною та країнами ЄС мав почати діяти 1 грудня. Але перед цим, у листопаді, Україні та ЄС потрібно було завершити погоджувальні процедури та обмінятися відповідними нотами. В результаті відбулася відстрочка, пов'язана з особливим механізмом набуття чинності угоди.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaДо набуття чинності цього документу між Україною та країнами ЄС, як і раніше, діють старі міжурядові угоди, які обмежують польоти до низки країн.
Нагадуємо, Україна та Євросоюз підписали угоду про спільний авіаційний простір 12 жовтня.
Українська влада планувала, що підписання документа збільшить товарообіг, туристичні потоки, обсяги інвестицій та покращить показники соціально-економічного зростання.
Але експерти вважають, що навіть після того, як угода про "відкрите небо" почне діяти, в Україні не з'явиться безліч лоукостерів, а ціни на авіаквитки не впадуть. Це зв'язано з тим що багато країн ЄС давно відкриті для польотів за схемою "оупенської" згідно з двосторонніми міжурядовими угодами.