- Тип
- She Congress 2024
- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Гнучкість та адаптивність стали конкурентною перевагою українського бізнесу – AB InBev Efes Ukraine
Війна - це не прогнозована криза, тому менеджмент в цей час повинен бути іншим, адже планування на довгострокову перспективу стає неможливим.
Про це заявила фінансова директорка компанії AB InBev Efes Ukraine Юлія Пономаренко під час SHE Congress 2024 у Києві, повідомляє Delo.ua.
Вона підкреслила, що через війну і надскладні умови в країні гнучкість та адаптивність стали конкурентною перевагою українського бізнесу.
"Компанія повинна бути готовою працювати у нестандартних умовах. Під час кризи вся звітність та плани мають бути адаптовані під поточні потреби бізнесу у даний момент. І ми думаємо зараз над тим, не як зберегти бізнес, а як зробити його кращим та масштабувати", - зазначила Пономаренко.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaЗа її словами, від менеджменту під час кризи очікують швидких дій.
"Менеджер під час невизначеності повинен мати холодну голову, розуміти, куди рухається компанія, які наразі задачі, прозоро та чітко комунікувати з командами", - переконана фінансова директорка компанії AB InBev Efes Ukraine.
Вона розповіла, що під час війни першочерговими пріоритетами для AB InBev Efes Ukraine стали безпека співробітників та зобов’язання перед партнерами та клієнтами.
"На початку повномасштабного вторгнення виробництво було поставлене на паузу, а всі ресурси компанія направила на покращення безпекових умов працівників", - розповіла спікерка SHE Congress.
На її думку, під час кризи бізнес повинен бути високоадаптивним, а топменеджмент має швидко приймати рішення та аналізувати інформацію.
Як повідомила Пономаренко, після деокупації Чернігівської та Херсонської областей в AB InBev Efes Ukraine вирішили відновити роботу броварень у Чернігові та Миколаєві.
"Броварні зазнали значних пошкоджень, що вимагало від компанії інвестицій. В Чернігові частина будівель були зруйновані, згоріла сировина, матеріали і тара. У Миколаєві був повністю зруйнований склад готової продукції внаслідок ракетного удару", - зауважила Пономаренко.
ДОВІДКА:
AB InBev Efes Україна є одним із лідерів українського пивоварного ринку та спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev, а також найбільшої пивоварної компанії Туреччини Anadolu Efes.
AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck’s, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Velkopopovickiy Kozel; а також локальних ТМ: "Чернігівське", "Рогань", "Янтар".
Більше про тренди українського пивного ринку читайте в статті "Безалкогольний тренд та конкуренція з крафтом. Як зараз розвивається ринок пива в Україні".