НБУ курс:

USD

41,29

-0,00

EUR

43,47

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

43,80

43,50

Головна подія весни Виставка-Конференція Food&NonFood Master &CatMаnMaster-2024

Головна подія весни Виставка-Конференція Food&NonFood Master &CatMаnMaster-2024
Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Запрошуємо Вас на ХV щорічну головну подію року для рітейлерів та постачальників Виставку і конференцію Food&NonFood Master, CatMаnMaster-2024

Дата та місце проведення: Дата і місце проведення: 18-19 квітня 2024р. м. Київ, Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»

Конференція збере: понад 450+ власників та топ-менеджерів роздрібних мереж (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ). Провідних виробників та імпортерів FMCG товарів. Подія спрямована на перебудову співпраці ритейлерів і постачальників в нових умовах ринку, відновлення бізнесу компаній, сталий розвиток після війни та знаходження нових партнерів в Україні та за кордоном.

На Виставці  Вас чекають:

  • 70+ виставкових стендів
  • 2 дні конференції
  • 30 топ-спікерів провідних роздрібних мереж, виробничих, дистрибуційних і аналітичних компаній України і зарубіжжя
  • Столи переговорів в форматі «Ритейлер-Постачальник» 
  • Більше 1000 учасників - ваших існуючих і потенційних партнерів ( 450+ учасників конференції і 600+ відвідувачів вставки).
  • Нагородження переможців Національних премій 
  • Галерея новинок провідних постачальників України. 

Програма конференції:

  • Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна

Тема: Нові виклики для сфери FMCG у 2024  році. Портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців

  • Марина Забарило, Генеральний Директор Consumer Panel Services GfK

Тема: FMCG 2024: збільшення продажів - mission impossible?

  • Надія Бігун, Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища", отримавши диплом з відзнакою 

Тема: Як стати постачальниками державних закупівель? Державна підтримка українських компаній – постачальників харчової галузі 

  • Марина Борисова, Директор з маркетингу ТОВ «Овостар Юніон»

Тема: Тренди харчової галузі і новий погляд на споживача. Як «Ясенсвіт» підтримує сталий розвиток у буремні часи.

  • Емілія Михальська, операційна директорка e-commerce VARUS.

Тема: Тенденції розвитку офлайн та онлайн роздрібу. Відновлення сервісів доставки

  • В’ячеслав Сауц, Директор з маркетингу Мережа аптек «Подорожник»

Тема: Бізнеси до бізнесу. Колаборації

  • Ткачук Оксана СМО, IDS Ukraine.

Тема: Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження

  • Сергій Цимбал, директор Академії мережі АЗК UPG. Досвід роботи з управління торговими підрозділами, маркетингу, навчання ТОП-менеджменту компаній, ціноутворення та аналітики асортименту в сфері оптової та роздрібної торгівлі в компаніях "Епіцентр К", "Нова лінія", "EMI", "Сотня" та ін.

Тема: Конкуренція в період ринкової турбулентності 

  • Наталія Кірич, заступник виконавчого директора національної мережі магазинів плитки та сантехніки «АГРОМАТ»

Тема: Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації.

  • Вознесенська Марина, Керівник комерційного департаменту Експрес маркет box

Тема: Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

Конкурентний аналіз асортименту

  • Максим Безрук,  Заступник комерційного директора по стратегії роботи з ключовими партнерами. Мережа магазинів «Аврора Мультимаркет»

Тема: Створення стратегічного партнерства між роздрібною мережею і виробником. Які KPI ритейлерів потрібно знати постачальнику для успішної співпраці.

  • Дарія Іванченко, комерційна директорка NOVUS 

Тема: Оптимізація продуктового ритейлу в кризових умовах: успішні стратегії управління асортиментом, співпраця з постачальниками та ефективні методи контролю товарообігу

  • В’ячеслав Склонний, Комерційний директор Фокстрот

Тема: Запаси та асортимент vs Категорійний менеджмент в умовах кризи

Програма формується

Спецпроекти конференції!

Реєстрація

Або за телефоном 067-502-30-13