НБУ курс:

USD

41,51

+0,10

EUR

45,16

--0,05

Готівковий курс:

USD

41,57

41,49

EUR

45,25

45,00

Грант на розвиток і сімейна підтримка: кейс українського бренду "Тато Може"

Грант на розвиток і сімейна підтримка: кейс українського бренду "Тато Може"

“Що приготувати на вечерю?”, “Чим нагодувати сім’ю?” – ці питання звучать в кожній родині. Щоб спростити життя людей і дозволити їм делегувати приготування їжі, Мар’яна та Іван Пупенки заснували бренд крафтових напівфабрикатів “Тато Може”. У цьому бізнесі поєдналась любов подружжя до кулінарії і бажання допомогти сім’ям знайти більше час для спілкування. 

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Далі — більше про історію бренду, розвиток ідеї та масштабування за допомогою державної грантової програми “Власна справа”.

"Ми прагнули показати, що тато теж може приготувати смачну вечерю, полегшивши життя родині", — розповідає Мар’яна, співзасновниця бренду “Тато Може”. Тож почали втілення ідеї з поїздки в Кропивницький та франшизи. Але на цьому не зупинилися і вже в січні 2023 року зареєстрували власну торгову марку. До асортименту продукції додали автентичні галицькі страви, паралельно працювали над налаштуванням бізнес-процесів та вдосконаленням виробництва. 

Наступний логічний крок — масштабування бізнесу. У цьому Івану та Мар’яні допомогла грантова програма "Власна справа". Завдяки гранту підприємці змогли придбати обладнання для шокової заморозки, професійну овочерізку та додаткові морозильні камери для магазинів. Як результат — збільшення обсягів виробництва, нові робочі місця, розширення географії продажів і підвищення ефективність бізнесу.

Переконавшись на власному досвіді, підприємці радять дійсним чи майбутнім власникам бізнесу подавати заявки на отримання гранту і реалізовувати власні ідеї: "Вірте у свої ідеї, ставте амбітні, але реальні цілі й розвивайте бізнес в Україні!"

На сьогодні в асортименті “Тато Може” десятки українських страв: від вареників і пельменів до млинців та сирників. Завдяки якісній продукції ручної роботи, українські сім’ї можуть витрачати менше часу на приготування страв, натомість якісно проводити його з родиною. Усі продукти готуються з натуральних інгредієнтів без використання барвників і консервантів.

"Наш пріоритет — це щасливі сім’ї. Ми хочемо показати, що тато може не лише допомогти, а й створити улюблені страви для всієї родини. Це наша місія і наша гордість", — ділиться Іван.

Попри виклики війни, відключення електроенергії чи економічні труднощі, команда “Тато Може” адаптується до труднощів і має амбітні плани. Зокрема, вже впроваджують енергозберігаюче обладнання, оптимізують процеси й розвивають маркетингові стратегії.

Програма USAID "Конкурентоспроможна економіка України" підтримує український бізнес з метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.