- Категорія
- Бізнес
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Незважаючи на небезпеку, іноземні інвестори підтримують українську зернову ініціативу
Попри війну та обстріли швейцарська компанія Harvest Commodities інвестувала у будівництво в Ізмаїльському порту власних зернових складів.
Про це інвестор Harvest Commodities Нільс Троост повідомив виданню "Бізнес.Цензор".
Компанія інвестувала в будівництво власних складів, створивши життєво важливу сучасну інфраструктуру, щоб сприяти зростанню експорту зерна з цього нового торгівельного центру.
"Наші інвестиції в місцеву інфраструктуру та логістику не тільки створюють робочі місця та приносять іноземну валюту в регіон, але й гарантують, що зерно з України й надалі відіграватиме важливу роль у забезпеченні продовольством споживачів із країн третього світу, включаючи Африку", – зауважив Троост.
Водночас іноземний бізнес підтверджує, що зерно з України стало важливим як для підтримки бізнесу, так і для забезпечення країн, які потребують зерна. Попри війну та російські удари, ініціатива "Зерно з України" виявилась однією з історій успіху 2023 року. Це стало можливим завдяки співпраці ЗСУ, державних інституцій та іноземного бізнесу.
За словами інвестора Harvest Commodities Нільса Трооста, "ми повністю повірили у цей проєкт і одразу погодилися бути одними з перших, хто співпрацюватиме з нашими українськими партнерами".
Зокрема, два судна Harvest Commodities – M/V Riva Wind і M/V Arizona – одними з перших успішно вийшли з Одеського порту в межах Black Sea Grain Initiative у серпні 2022 року. Вони поставили на світові ринки 110 тис. тонн зерна.
Загалом з 2021 року компанія експортувала понад 350 тис. тонн українського зерна до Туреччини, Єгипту, Китаю, Італії, Грузії та Хорватії, забезпечивши вихід на світові ринки як "Державній продовольчо-зерновій корпорації України", так і приватним агровиробникам.
Нагадаємо, станом на грудень 2023 року українським "зерновим коридором" експортовано 10 млн тонн зернових. Понад 300 суден експортували продукцію українських аграріїв та інші вантажі до 24 країн світу.