НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Ресторани та магазини тепер можуть залучати кур'єрів Glovo для власної доставки

Ресторани та магазини тепер можуть залучати кур'єрів Glovo для власної доставки
Glovo запустив платформу On-Demand для бізнесів, які мають власні канали продажу

Glovo запустив в Україні платформу On-Demand, яка дає бізнесу можливість доставляти свою продукцію.On-Demand швидко знаходить вільного курʼєра Glovo, спрямовує його в заклад партнера за замовленням та супроводжує до передачі пакунка клієнту.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомила пресслужба Glovo.

Про On-Demand 

Зазначається, що після успішного впровадження в Іспанії, Португалії, Грузії, Румунії, Болгарії та Італії, платформа Glovo On-Demand тепер доступна в Україні.

On-Demand — це сервіс від Glovo, який допомагає ресторанам та магазинам залучати кур'єрів Glovo для доставки замовлень з власних каналів продажу.

"Заклади громадського харчування та ритейлери можуть використовувати декілька каналів продажу, наприклад сайт, мобільний застосунок, соцмережі або телефонну лінію, але їм часто потрібна допомога з доставкою. Щоб дати бізнесам можливість доставляти без власних кур’єрів або підсилити їх власні потужності доставки у пікові години, Glovo запустив платформу з пошуку кур’єрів On-Demand", - зауважують в Glovo.

Бізнес може зекономити на доставці

Як підкреслюють в Glovo, новий сервіс допоможе компаніям зосередитись на основному бізнесі та не утримувати в штаті кур’єрів, витрачаючи додаткові ресурси.

Платформа Glovo On-Demand швидко знаходить вільного курʼєра Glovo, спрямовує його в заклад партнера за замовленням та супроводжує до передачі пакунка клієнту. Також Glovo надає можливість партнеру та клієнту відстежувати статус замовлення.

Користування платформою On-Demand передбачає тільки вартість послуг кур’єра з платформи Glovo, а заклад вже може вирішити чи буде нести ці витрати самостійно, або розділити їх з клієнтом. 

У такий спосіб бізнес може оптимізувати кошти, повʼязані з доставкою.

Для автоматизації операційних процесів партнера Glovo пропонує скористатися API-інтеграцією. Вона  дає можливість партнеру не тільки робити виклик курʼєра напряму зі своєї системи управління замовленнями, а й мати повну  інформацію про статус кожного замовлення. Інтеграція також доступна для таких сервісів, як  ChoiceQR, Poster тощо.

Зареєструватися у програмі можна за посиланням.

Про компанію Glovo

Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис.

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 37 містах.