НБУ курс:

USD

41,18

--0,02

EUR

45,24

+0,02

Готівковий курс:

USD

41,49

41,43

EUR

45,80

45,65

В "Укрнафті" розповіли, що робитимуть з конфіскованою мережею "Татнафта"

АЗС
Фото: АРМА

Комерційний директор "Укрнафти" Сергій Федоренко повідомив, що лише 15 з близько 100 АЗС арештованої мережі “Татнафта” можна оперативно відновити. На всіх інших потрібно оновлювати обладнання та дозвільні документи. Про це Федоренко розказав в інтерв'ю Delo.ua. 

"В цій мережі лише до 15 АЗС, на яких можливо оперативно відновити роботу. Всі інші заправки — це фактично будівлі з землею, де треба оновлювати обладнання та дозвільні документи. На деяких — навіть під'єднувати електроенергію. Це буде набагато складніший кейс, порівняно з Glusco" — сказав топменеджер.

За його словами, "Укрнафта" все ще очікує на підписання договору про управління з Агентством з розшуку та менеджменту активів(АРМА). Також Федоренко розповів, що заправки мережі Glusco працюють в структурі "Укрнафти" самостійно, отримуючи прибуток і залишаючи собі погоджений з АРМА обсяг інвестицій для поступового їх переоснащення.

"Татнафта": арешт заправок

Нагадаємо, 16 серпня 2023 року Кабінет міністрів України передав ПАТ "Укрнафта" три арештовані компанії, які належали російській "Татнафті".

Наприкінці травня 2022 року стало відомо, що в Україні арештували 115 об’єктів нерухомого майна, зокрема АЗС, нафтобази, нежитлові будівлі, земельні ділянки та 118 бензовозів і автомобілів російської "Татнафти". Відповідне рішення ухвалили в рамках справи за статтею про фінансування дій з метою насильницької зміни, повалення конституційного ладу чи захоплення державної влади. 

Тоді в Державному бюро розслідувань зазначали, що вартість лише корпоративних прав підприємств та рухомого майна складає близько 400 млн грн, а після оцінки нерухомого майна сума може зрости до 2 млрд гривень.

Пізніше активи передали в управління АРМА. Наприкінці червня Антимонопольний комітет України надав дозвіл “Укрнафті” на управління частками в статутному капіталі трьох акціонерних товариств, які раніше належали російському холдингу “Татнафти”.

Про те як мережа UKRNAFTA нарощує частку на ринку, формує ціни на пальне та скільки інвестує в розвиток АЗС читайте в матеріалі "Як вирости на падаючому ринку — інтерв'ю з топменеджером найбільшої мережі АЗК" на Delo.ua.