- Тип
- PR
- Категорія
- Гаджети
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Протестували більше сотні рук користувачів різного віку та статі", - виробник смарт-телевізорів KIVI про розробку пультів
З 2016 року виробник Smart-телевізорів KIVI випустив 19 моделей пультів дистанційного керування. Тільки 4 з них були базовими, заводськими. 12 пультів представляли собою кастомізовані версії, в яких можуть бути змінені матеріали, "мапа кнопок" або колір, але не форма. Ще три пульти – повністю власна розробка KIVI. Компанія регулярно проводить опитування та дослідження в фокус-групах, щоб дізнаватися потреби користувачів. Ділимося найцікавішими інсайтами.
Який він - ідеальний пульт?
Щоб скласти "портрет" ідеального пульта, розробники бренду опитали понад 1200 користувачів Smart TV – не тільки KIVI, але й інших виробників з різних країн Європи. В дослідженні брали участь і потенційні власники телевізорів, які планували покупку найближчим часом.
В результаті компанія змогла сформувати список характеристик пульта, важливих для користувачів. Серед них:
- Елегантний та сучасний дизайн, невеликий розмір, цікаві кольори (наприклад, білий), форма – не пласка.
- Плавний та тихий хід кнопок, без сторонніх звуків але з відчутною "віддачею". При цьому користувачі не хочуть бачити на пульті занадто багато кнопок.
- Приємний на дотик та довговічний матеріал.
- Ергономічність – розташування клавіш таким чином, щоб ними можна було користуватися, не дивлячись на пульт або переміщуючи його в руці.
- Вага – опитані відмічають, що важчим пультом значно приємніше користуватися.
- Робота від батарейок більше року з можливістю попередження про низький заряд.
Серійні базові пульти частіше за все не мають всього набору характеристик, адже виробники намагаються зробити їх універсальними для всього світу. KIVI, в свою чергу, постійно кастомізує пульти, спираючись на власні дослідження, та оновлює моделі кожні два роки.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaЯких ще "фіч" потребують споживачі?
Результати опитувань говорять, що для користувачів KIVI найбільш затребувані такі особливості пультів: на першому місці – указка, на другому – функція пошуку пульта, і третє місце посідає підсвічування клавіш.
Першу та третю функції KIVI реалізували ще у 2017-му, другу — у 2019 (але виявилося, що насправді менше 10% юзерів користуються нею частіше ніж один раз на тиждень).
Багато хто з опитаних каже, що хотів би пульт з металу. "Компанія чує і ці побажання, але втілювати їх у реальність не планує. Метал холодний та слизький на дотик, а отже користуватися таким девайсом буде неприємно та незручно", − ділиться спостереженнями Product Owner KIVI Аркадій Зубрицький. Він додає: «Щоб краще зрозуміти, яка форма пульта дійсно зручна, ми протестували більше двох сотень рук користувачів різного віку та статі. В результаті цього дослідження і було створено нинішню форму пульта KIVI – об’ємна, не пласка».
Історія розробки
Власний пульт KIVI почали виробляти з 2017 року, на другий рік після створення компанії. В дебютній лінійці телевізорів був базовий, заводський пульт, але KIVI вивчили споживацький досвід перших покупців і почали змінювати форми, матеріали, "залізо", розкладку та софт у пультах.
Всього за вісім років існування компанія випустила 19 різних пультів. 12 із них були кастомізовані відповідно до потреб користувачів KIVI як ззовні, так і зсередини. А три останні моделі – це повністю власні дизайн і розробка.
Дебютний кастомізований пульт з’явився під назвою К1. У нього була підсвітка клавіш, вбудований акумулятор з можливістю багаторазової зарядки, указка і найцікавіше – зі зворотнього боку на пульті була повноцінна QWERTY-клавіатура. Зараз це здається дивним, але тоді клавіатура на пульті була дуже допоміжною, щоб зробити користування телевізором зручніше.
Потім з’явилася модель К2 із soft touch покриттям та оновленим методом підсвітки клавіш. В неї інтегрували мікрофон для голосового керування. KIVI на той час були одними з перших, хто запустив таку модель пульта і додав спеціальний модуль у свої телевізори, щоб клавіатура підтримувала кирилицю і, головне, українську мову.
В одній із версій з’явився додатковий інфрачервоний емітер, щоб можна було керувати TV буквально з будь-якого кута приміщення та будь-якої дистанції. По стандарту ринку пульти мають передавати інфрачервоний сигнал в діапазоні 30 градусів. KIVI зробили, щоб цей кут був мінімум 70 градусів і вище – цьому допомагають і додаткові емітери на самому пристрої, і кращі сенсори, вбудовані в телевізор.
З часом на моделях комплектних пультів додавалися та прибиралися клавіші відповідно до поточних потреб та бажань споживача, змінювалися програми, розмір та дизайн пультів.
Актуальна модель
Останні моделі кастомізованого пульта від KIVI вийшли в білому кольорі. Такий аксесуар легше знайти вдома, адже він буде виділятися на фоні інших речей. А ще на ньому менше видно дрібні подряпини. Білий пульт виготовляють зі спеціального пластику, в складі якого є компоненти, що зменшують вплив ультрафіолету. Завдяки цьому матеріал майже не жовтіє в процесі тривалого використання.
Звичайно, всі базові для індустрії стандарти збережені, а окрім них в пультах KIVI є активний вбудований мікрофон, який робить голосове керування Smart TV більш зручним.
В пультах бренду є функція попередження про низький заряд батарейок – якщо зайти в меню смарт-телевізора, можна побачити, який % заряду залишився. Система також повідомить вас, коли заряд у батарейках нижче 20%. Тож розряджені батарейки ніколи не стануть неприємним сюрпризом. Окрім цього, актуальна версія пульта KIVI спроєктована таким чином, що її енергоспоживання нижче, ніж у середньому по ринку, і пристрій може "прожити" на одній зміні акумуляторів до 2-х років.
За результатами опитування понад 700 респондентів пульт отримав оцінку 4.4 по 5-бальній шкалі, що в індустрії прийнято вважати чудовим результатом.
ДОВІДКА
KIVI — міжнародна компанія, заснована в 2016 році, європейський офіс якої розташовано в Будапешті. Основний бізнес — розробка та виробництво Smart-телевізорів з дистрибуцією продукції в Європу та Азію. Відділ Research & Development також знаходиться в Європі та Азії.
На сьогодні продано понад 1,5 мільйона пристроїв.
KIVI є сертифікованим партнером Google і Netflix.