НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Секрети ефективного онлайн-маркетингу для будівельних компаній: корисні поради та кейси від Ланет CLICK

Секрети ефективного онлайн-маркетингу для будівельних компаній: корисні поради та кейси від Ланет CLICK
Фото: Ланет CLICK

Сфера будівництва має особливості, які необхідно враховувати під час розроблення та реалізації маркетингової стратегії. У цьому матеріалі ви дізнаєтеся про нюанси ніші, а також ознайомитеся з порадами щодо просування будівельних компаній.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Що варто знати про просування будівельних компаній 

Перш ніж розпочати онлайн-розкрутку, важливо врахувати специфіку галузі:

  • Висока конкуренція. Агрегатори, дошки оголошень тощо займають значну частину пошукової видачі за тематичними запитами.
  • Сезонність. Якщо ремонти квартир та офісів мають стабільний попит, то будівництво заміських будинків часто має більш виражену сезонність.
  • Регіональна специфіка. Для компанії з представництвами в кількох областях реклама має бути адаптована під особливості кожного регіону.
  • Тривалий цикл угоди. Стратегія просування має бути орієнтована не лише на залучення нових, а й на утримання вже зацікавлених клієнтів.
  • Вплив репутації. У будівельній галузі імідж відіграє вирішальну роль, тому варто приділяти значну увагу цьому аспекту.

Поради та кейси від диджитал-агентства Ланет CLICK

Оптимізація сайту 

Компанії повинні зосередитися на локальній SEO розкрутці сайту. Важливо оптимізувати сайт за ключовими словами, пов'язаними з будівництвом, а також розміщувати відгуки клієнтів і кейси успішних проєктів. Наприклад, послуга SEO просування для одного з клієнтів-забудовників за майже чотири місяці роботи дозволила вивести поточні запити на лідерські позиції у видачі Google і забезпечила значне зростання органічного трафіку й конверсій завдяки врахуванню вищезазначених аспектів.

Запуск контекстної реклами в Гугл

Налаштування Google Ads допоможе швидко залучити нових клієнтів. PPC-спеціалісти рекомендують грамотно запускати, а потім обовʼязково оптимізувати рекламні кампанії. Наприклад, для столичного ЖК комфорт-класу фахівці з Google Ads налаштування реклами використовували адаптивні оголошення. Також вони перерозподілили бюджет: зробили акцент на рекламу в пошуковій мережі, частково зменшили загальні бюджети на КММ і посилили ремаркетингові активності. Завдяки цьому й іншим діям вдалося зменшити вартість кліка та збільшити ефективність ключових слів.

Активність у соціальних мережах

У соцмережах варто показувати реальні кейси, досягнення компанії, відгуки задоволених клієнтів і прогрес будівельних проєктів. Грамотне просування в соціальних мережах сприяє зростанню лояльності та впізнаваності бренду.  Про це свідчать реальні кейси SMM-фахівців агентства. Наприклад, завдяки правильній стратегії вдалося втричі збільшити кількість підписників на сторінці виробника будматеріалів. 

За якісними послугами – до Ланет CLICK

Якщо ви хочете замовити послуги SMM просування, налаштування Google-реклами, SEO копірайтингу тощо, звертайтеся до диджитал-агентства Ланет CLICK. Досвідчені експерти допоможуть розробити й реалізувати ефективну стратегію просування для вашого бізнесу. З питань вартості послуг телефонуйте за номером +38 (044) 225-19-00 або пишіть на [email protected].