- Тип
- Новини компаній
- Категорія
- Новини компаній
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Секрети ефективного онлайн-маркетингу для будівельних компаній: корисні поради та кейси від Ланет CLICK
Сфера будівництва має особливості, які необхідно враховувати під час розроблення та реалізації маркетингової стратегії. У цьому матеріалі ви дізнаєтеся про нюанси ніші, а також ознайомитеся з порадами щодо просування будівельних компаній.
Що варто знати про просування будівельних компаній
Перш ніж розпочати онлайн-розкрутку, важливо врахувати специфіку галузі:
- Висока конкуренція. Агрегатори, дошки оголошень тощо займають значну частину пошукової видачі за тематичними запитами.
- Сезонність. Якщо ремонти квартир та офісів мають стабільний попит, то будівництво заміських будинків часто має більш виражену сезонність.
- Регіональна специфіка. Для компанії з представництвами в кількох областях реклама має бути адаптована під особливості кожного регіону.
- Тривалий цикл угоди. Стратегія просування має бути орієнтована не лише на залучення нових, а й на утримання вже зацікавлених клієнтів.
- Вплив репутації. У будівельній галузі імідж відіграє вирішальну роль, тому варто приділяти значну увагу цьому аспекту.
Поради та кейси від диджитал-агентства Ланет CLICK
Оптимізація сайту
Компанії повинні зосередитися на локальній SEO розкрутці сайту. Важливо оптимізувати сайт за ключовими словами, пов'язаними з будівництвом, а також розміщувати відгуки клієнтів і кейси успішних проєктів. Наприклад, послуга SEO просування для одного з клієнтів-забудовників за майже чотири місяці роботи дозволила вивести поточні запити на лідерські позиції у видачі Google і забезпечила значне зростання органічного трафіку й конверсій завдяки врахуванню вищезазначених аспектів.
Запуск контекстної реклами в Гугл
Налаштування Google Ads допоможе швидко залучити нових клієнтів. PPC-спеціалісти рекомендують грамотно запускати, а потім обовʼязково оптимізувати рекламні кампанії. Наприклад, для столичного ЖК комфорт-класу фахівці з Google Ads налаштування реклами використовували адаптивні оголошення. Також вони перерозподілили бюджет: зробили акцент на рекламу в пошуковій мережі, частково зменшили загальні бюджети на КММ і посилили ремаркетингові активності. Завдяки цьому й іншим діям вдалося зменшити вартість кліка та збільшити ефективність ключових слів.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaАктивність у соціальних мережах
У соцмережах варто показувати реальні кейси, досягнення компанії, відгуки задоволених клієнтів і прогрес будівельних проєктів. Грамотне просування в соціальних мережах сприяє зростанню лояльності та впізнаваності бренду. Про це свідчать реальні кейси SMM-фахівців агентства. Наприклад, завдяки правильній стратегії вдалося втричі збільшити кількість підписників на сторінці виробника будматеріалів.
За якісними послугами – до Ланет CLICK
Якщо ви хочете замовити послуги SMM просування, налаштування Google-реклами, SEO копірайтингу тощо, звертайтеся до диджитал-агентства Ланет CLICK. Досвідчені експерти допоможуть розробити й реалізувати ефективну стратегію просування для вашого бізнесу. З питань вартості послуг телефонуйте за номером +38 (044) 225-19-00 або пишіть на [email protected].