НБУ курс:

USD

41,34

+0,03

EUR

45,85

+1,22

Готівковий курс:

USD

41,00

40,87

EUR

45,45

45,15

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

"Укрпошта" співпрацюватиме з популярним маркетплейсом з Китаю: які переваги для клієнтів

"Укрпошта" стала партнером популярного китайського маркетплейса
Фото: пресслужба "Укрпошти"

"Укрпошта" оголосила про початок стратегічного партнерства з відомим китайським маркетплейсом Temu. В рамках цього планують відкрити новий автоматизований центр оброблення міжнародних посилок та намагатися доставляти більшість посилок за 1–2 дні з моменту перетину українського кордону.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомив генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.

Що відомо про співпрацю "Укрпошти" з Temu

За словами Смілянського, після пілотного проєкту «Укрпошта» доставила більш як 1,5 млн посилок з китайського маркетплейса.

Протягом 1 кварталу 2025 року компанія планує відкрити новий автоматизований центр оброблення міжнародних посилок, який дасть змогу доставляти більш як 90% посилок за 1-2 дні з моменту перетину кордону України.

Як переконує Смілянський, «Укрпошта» є лідером ринку експортних посилок й доставляє понад 60% відправлень з Китаю.

"Наші китайські клієнти досить вибагливі, і комп’ютер вибирає логістичну компанію згідно з якістю та швидкістю доставки. А зазначені цифри свідчать про те, що ми пропонуємо і перше, і друге. А що ж буде після відкриття другого автоматизованого центру!" – підкреслює Смілянський.

Про Temu

Temu — це глобальна компанія електронної комерції, яка з’єднує споживачів із мільйонами бізнес-партнерів, виробників і брендів, допомагаючи людям жити краще. Temu прагне пропонувати доступні товари, щоб допомогти споживачам та бізнес-партнерам реалізовувати свої мрії в інклюзивному середовищі. Компанія почала свою діяльність у США у вересні 2022 року і зараз працює більш ніж у 80 країнах світу.

З моменту запуску в Україні у березні 2024 року Temu пропонує широкий асортимент продукції у понад 200 категоріях — від товарів для дому до електроніки. Завдяки прямому зв’язку клієнтів із виробниками бізнес-модель Temu дозволяє знижувати витрати та усувати неефективність, властиву традиційним ланцюгам постачання.

Нагадаємо, з 1 січня 2025 року "Укрпошта" кардинально змінила підхід до тарифікації пересилання внутрішніх посилок. Вартість відправлення буде залежати не від ваги, а від об'єму коробки, в яку запакована посилка. Вага посилки буде використовуватись виключно для контролю схоронності відправлення, а також для операційних процесів, пов’язаних з особливостями сортування та транспортування посилок.