- Категорія
- Нерухомість
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
ТРЦ України почали нарощувати відвідуваність у 2024 році
У першому півріччі 2024 року середній показник відвідуваності ТРЦ в Україні виріс на 4% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
За даними дослідження аналітиків компанії UTG, за перші шість місяців року відвідуваність торговельно-розважальних центрів склала 380 чоловік на 1 000 м2 GLA, тоді як у 2023 році цей показник був на рівні 367 чоловік.
Більш за все зросла відвідуваність ТРЦ регіонального формату – з 280 до 305 чоловік на 1 000 м2 GLA. В той час як відвідуваність торгових центрів окружного формату зросла менше - лише з 501 до 504 чоловік на 1 000 м2 GLA.
У період коронавірусних 2020-2021 років близько 44% населення почали рідше бувати в торгових об’єктах, а середньо ринковий показник відвідуваності на початок 2022 року знизився до 506 осіб. А через війну та закриття торгових центрів відвідуваність в середині 2022 року опустилася навіть до історичного мінімуму в 291 осіб.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaЛише звільнення частини окупованих областей, часткове повернення населення до рідних міст, переорієнтація та перебудова логістичних ланцюгів, відновлення роботи міжнародних універмагів (LPP, Caliope, Mango, adidas, McDonald’s, H&M та Inditex) сприяли поступовій стабілізації та нарощуванню відвідуваності до 380 осіб у вересні 2024.
"Найменш схильні до коливань у відвідуваності торгові центри районного формату з переважно з товарами та послугами повсякденного попиту. При цьому більшу стійкість демонструють окружні об’єкти з відвідуваністю у 504 осіб, а висока волатільність характерна характерна для регіональних", - наголосили в UTG.
За прогнозами аналітиків, після завершення війни просідання відвідуваності стане особливо помітним у морально застарілих, незручно розташованих, втрачаючих популярність об’єктах.