НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

JYSK відкриває 100-й магазин в Україні: які плани мережі на наступний рік

Магазин JYSK
Магазин JYSK в ТРЦ Gulliver у Києві. Фото: Delo.ua

Данська компанія JYSK 3 жовтня відкриє 100-й магазин в Україні. Він запрацює на вул. Руська, 248 в Чернівцях (ТРЦ "Екватор"). Це другий магазин мережі у місті, повідомляє Delo.ua.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Як і всі нові магазини JYSK, він побудований у сучасній концепції мережі 3.0, займає торговельну площу 825 кв. м, а також має складське приміщення на 260 кв. м та офісне – на 33,43 кв. м.

Мережа продовжує розвиватися в Україні

Всупереч війні в "JYSK Україна" планують і надалі розвиватися. Загалом у 2025 фінансовому році (в JYSK - з вересня 2024-го по серпень 2025-го) заплановано відкриття ще девʼяти нових магазинів та оновлення 12 наявних. Кантрі-менеджер JYSK Євген Іваниця розповів кореспонденту Delo.ua, що сума інвестицій в наступному році буде приблизно така ж, як і в 2024-му.

Загалом від початку повномасштабної війни JYSK інвестував близько 400 млн грн у відкриття 20 нових магазинів, перебудову 17 магазинів та відновлення шести магазинів, що були пошкоджені або зруйновані. Крім того, компанія сплатила 2 млрд грн податків до українського бюджету.

Магазин JYSK в ТЦ "Україна" в Києві. Фото: Delo.ua

Результати діяльності мережі

За даними компанії, торік українці найбільше купували меблі (35%), господарські товари, домашній текстиль, товари для вікон і у ванну кімнату (32%), матраци, подушки, ковдри, постільну білизну (21%), а також садові меблі (12%).

По виторгу найбільші показники зафіксовані в Одесі.

Як повідомили в компанії, у минулому фінансовому році JYSK закупив в Україні продукції на 2 млрд грн, переважна більшість яких була поставлена на експорт в Європу, а з початку великої війни - закупив товарів українських виробників на 4 млрд грн.

Восени 2023 року JYSK запустив B2B-продажі (з англ. business to business - продажі товарів чи послуг юрособам, тобто клієнтами компанії є інші бізнеси). У 2024 фінансовому році частка таких продажів склала 5%.

Компанія відзвітувала про збитки за час війни більше ніж на 45 млн грн через те, що 10 магазинів зазнали безповоротних втрат, а також заморожені проєкти в Запоріжжі, Харкові і Херсоні.

Ще в перший рік повномасштабної війни в Україні кантрі-менеджер JYSK Євген Іваниця поговорив з виданням Delo.ua та зазначив, що відкриття 100-го магазину мережі очікувалося до кінця 2022 року, але через російське вторгнення виконати план не вдалося. Все інтерв'ю читайте за посиланням.