НБУ курс:

USD

41,34

--0,04

EUR

43,95

+0,01

Готівковий курс:

USD

41,60

41,52

EUR

44,10

43,85

"Твоя п’ятниця" в EVA та на EVA.UA: кращі знижки року, для яких одного дня замало

"Твоя п’ятниця" в EVA та на EVA.UA: кращі знижки року, для яких одного дня замало

14 листопада в магазинах EVA та на EVA.UA стартувала кампанія “Твоя п’ятниця” з кращими знижками року, присвячена всесвітньому дню розпродажів – Чорній п’ятниці.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

У 2024 році Чорна п’ятниця припадає на 29 листопада, проте мережа підготувала для клієнтів обсяг пропозицій, який неможливо вмістити в один день. Тому в EVA та на EVA.UA період вигідних акцій і великих знижок розпочався на 2 тижні раніше, а триватиме до 2 грудня.

Традиційно акційні механіки на EVA.UA відрізняються особливим розмаїттям. "Як завжди, фокусом для компанії є якість пропозицій. Ми хочемо порадувати і підтримати своїх клієнтів. Тому в період Чорної п’ятниці їм будуть доступні дійсно кращі знижки та пропозиції року", прокоментував керівник напряму маркетингу EVA.UA Руслан Сазонов.

Ключові акції та механіки періоду Чорної п’ятниці зібрані на спеціальній сторінці, яку ритейлер у вигляді тізеру анонсував ще на початку листопада.

Всі бажаючі мали змогу заздалегідь підписатись на сповіщення про старт акцій, а з 14 листопада на сторінці з’явились пропозиції, що будуть доступні протягом всього періоду Чорної п’ятниці.

Головною ідеєю цьогорічної рекламної кампанії "Твоя п’ятниця" є персоналізоване звернення до кожної жінки – красивої, сильної та рішучої. Це – запрошення поринути у світ її власної Чорної п’ятниці й тих пропозицій, які є найбільш актуальними.

 "Ми прагнули створити легку, енергійну за настроєм і водночас актуальну комунікацію. Натхненням для неї  стали наші жінки. Сьогодні вони переважно серйозні та сильні, але завжди по-своєму прекрасні. Зараз вони змушені багато в чому себе обмежувати, більше дбати про інших, відсуваючи власні бажання на другий план. Та, щоб бажання стали доступнішими, якраз і існує час Чорної п’ятниці – їхньої п’ятниці, коли можна дозволити собі більше, ніж зазвичай. Візуалізацію рекламних роликів ми цілеспрямовано більше асоціювали з онлайн-магазином. Адже на  EVA.UA, за рахунок ширшого асортименту, буде більше розмаїття пропозицій", пояснив Руслан Сазонов.

Креативну ідею кампанії "Твоя п’ятниця" запропонувала та допомогла втілити команда агенції iplace. "Чорна п’ятниця — це завжди свято знижок, але ми вирішили не просто зацікавити пропозиціями і широким асортиментом в EVA та на EVA.UA, а надихнути жінок. Це не просто Чорна п’ятниця — це саме Твоя п’ятниця, коли твоя краса — перш за все і твої бажання — понад усе. Замість маленької чорної сукні одягайте рішучість, шаленість і нестримність. Пора грати за своїми правилами, пора взяти своє, адже настала Твоя п’ятниця!", – пояснив ідею рекламної кампанії CEO iplace Богдан Левченко.