- Категорія
- Професії
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Контент-менеджер
Контент-менеджер створює та редагує тексти, додає ілюстрації, оптимізує SEO, веде аналітику, запускає рекламу та веде соцмережі, забезпечуючи якісний контент на вебресурсі.
- Чим займається контент-менеджер
- Яка зарплата у контент-менеджера
- Які навички потрібно мати
- Робота контент-менеджером - плюси та мінуси
- Як стати контент-менеджером
Чим займається контент-менеджер
Головне завдання такого фахівця - забезпечити якісний та актуальний контент на сайті чи іншому ресурсі. Це охоплює наступне:
- створення та редагування контенту;
- аналіз ефективності контенту та взаємодії аудиторії, щоб визначити, який контент забезпечує лідогенерацію;
- редагування медіаконтенту (фото, відео тощо);
- ведення сторінок в соцмережах.
Проте деякі завдання повністю або частково контент-менеджер може делегувати іншим фахівцям. Наприклад, саме соцмережами може займатися SMM-спеціаліст.
Яка зарплата у контент-менеджера
В середньому контент-менеджер заробляє близько 16 тис грн на місяць. Але зарплата залежить від низки факторів, зокрема досвіду та компанії, де працює фахівець.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaПочатківці можуть розраховувати на дохід близько 10 тис грн. Підвищуючи кваліфікацію, зарплата контент-менеджера може зрости й до 60 тис грн. Зазвичай, коли роботодавці пропонують зарплату вище середньої, то зазначають, що готові розглядати кандидатів лише з високим рівнем англійської.
Які навички потрібно мати
Завдання контент-менеджера відрізняються в залежності від поставлених цілей та компетенції фахівця. Спеціаліст рівня Senior може відповідати за цілі проєкти, тоді як Junior виконуватиме лише роботу з текстом. Проте деякі навички є невід’ємні у роботі контент-менеджера.
Soft Skill
- відповідальність;
- комунікабельність;
- стресостійкість;
- вміння швидко освоювати нові програми.
Hard Skills
- базові знання HTML;
- робота з відео та фоторедакторами;
- впевнене володіння Word, Exсel та Google Docs;
- знання основ маркетингу та SEO-оптимізації.
Робота контент-менеджером - плюси та мінуси
Плюси | Мінуси |
---|---|
Вільний графік роботи | Стресові ситуації |
Можливість розвиватися в різних напрямках | Високий рівень відповідальності |
Різноманітні і цікаві завдання | Ризик вигорання |
Творчі завдання |
Затребуваність професії контент-менеджера
Кожен сайт в мережі так чи інакше має контент-менеджера. Робота таких фахівців відрізняється в залежності від тематика сайту. Наприклад, у ЗМІ контент-менеджер частіше працює у відділі маркетингу або SEO.
Тому затребуваність роботи контент-менеджера не викликає сумнівів і буде зростати по мірі розвитку бізнесу в мережі.
Як стати контент-менеджером
Окремої спеціалізації “Контент-менеджер” в закладах освіти немає. Це ще одна перевага цієї професії - стати контент-менеджером може будь-хто за бажанням. Такими фахівцями стають або спеціалісти з дотичних сфер, або талановиті та креативні, які шукають саме таку роботу.
Де вчитися
Якщо говорити про вищу освіту, то профільними спеціалізаціями для контент-менеджера вважають журналістику та філологію. Проте фахівці з інших галузей можуть вдало працювати з контентом за своєю тематикою. Наприклад, лікарі можуть писати про медицину, а інженери - про промисловість.
Базові знання, які потрібні для входу в професію, можна отримати на курсах “контент-менеджера”. Там студентів навчать основам SEO-оптимізації, дизайну та іншим базовим навичкам.
Як побудувати кар'єру контент-менеджера
- Оберіть для себе сферу, в межах якої плануєте генерувати контент, та дізнайтеся про неї більше.
- Опануйте базові Hard Skills, якими має володіти контент-менеджер.
- Пройдіть курси “Контент менеджера” або створіть власне портфоліо для першої подачі заявки на пропозицію.