НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

"Укрпошта" випустила нову поштову марку до Дня захисту дітей: як купити

"Укрпошта" випустила нову поштову марку до Дня захисту дітей: як купити
Укрпошта презентує новий поштовий випуск до Міжнародного дня захисту дітей

До Міжнародного дня захисту дітей 1 червня "Укрпошта" випустила благодійний поштовий набір під назвою "Діти Перемоги малюють Україну майбутнього".

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

За його словами, у новій марці є мотиви від попередніх, де все важке залишається в минулому, а родини зустрічають своїх героїв в мирній країні.

"Спочатку була "Мрія". Мрія про те, що буде, коли Україна переможе. Потім – була новорічна марка, де була мрія, щоб родини були разом в новому році. І тепер третя марка, яка створена дітьми – як вони бачать Україну майбутнього", - зазначив Смілянський.

Він додав, що в Україні найкращі, мужні та креативні діти.

 "Ну, а тепер Україна майбутнього очима дітей красується на поштовому блоці, який відсьогодні можна придбати у відділеннях та нашому Поштовому маркеті, маркетплейсах eBay та Amazon", - зауважив Смілянський.

Вартість маркового аркуша складає 100 грн, з яких 40 гривень підуть на благодійність, а саме на допомогу тим, кому найважче – дитячим будинкам та дітям, які втратили батьків. 

"Крім того, якщо у вас уже не вистачає альбомів для наших листівок, їх можна прикріпити на холодильник тематичним благодійним магнітом "Діти Перемоги". А взагалі, разом з листівкою, він обов'язково послугує гарним подарунком для друзів із закордону", - повідомив Смілянський.

Нагадаємо, конкурс на найкращу марку з блоку  "Діти Перемоги малюють Україну майбутнього" "Укрпошта" провела на початку травня. Тоді українці віддали свої голоси за марку "Найзаповітніша мрія", але були прохання відобразити не лише роботу переможця, а й інші роботи.