НБУ курс:

USD

41,37

--0,05

EUR

44,61

--0,22

Готівковий курс:

USD

41,32

41,20

EUR

45,00

44,80

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Проєкти на €3,2 млрд: "Автомагістраль-Південь" змагається за будівництво нових транс’європейських магістралей через Румунію

Румунські проекти мають велике значення і для України
на румунські проєкти націлені компанії з багатьох країн ЄС, але в українців високі шанси на перемогу. Фото: Микола Тимофеєв / Facebook

Україна може прийняти участь в будівництві нових швидкісних транс’європейських маршрутів (TEN-T), які з’єднають порти Польщі та країни Балтії з портами Греції та країн Причорномор’я. Про це повідомив генеральний директор компанії "Автомагістраль-Південь" Микола Тимофеєв. 

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

За його словами, Румунія, напевно, є найбільш цікавим ринком Східної Європи з точки зору інвестицій у транспортну інфраструктуру.

"За задумом Євросоюзу, через країну мають пройти швидкісні транс’європейські маршрути (TEN-T). У Румунії наразі лише тисяча кілометрів швидкісних магістралей. Більшість транспортних артерій – це старі дороги, які проходять через міста, що дуже ускладнює рух. В планах ЄС принаймні втричі збільшити протяжність швидкісних автошляхів у країні", – зазначив він.

Тимофеєв додав, що ЄС інвестує у розвиток румунської інфраструктури десятки мільярдів євро, зокрема розігруються лоти на 600-800 млн євро. Як правило, це нове будівництво з тунелями в горах та іншими штучними спорудами.

Наразі компанія приймає участь у тендерах на суму понад 3,2 млрд євро і в процесі подачі пропозицій ще на таку ж суму. Це не лише автобани, але й  гідротехнічні проєкти, зокрема, модернізація суднохідного каналу між Дунаєм і Чорним морем.

"Румунські проекти мають велике значення і для України. Один з нових маршрутів прямує через Кишинів до Одеси. Це буде найкоротший шлях з українського Півдня до країн ЄС", - пояснив Тимофеєв.

Він зазначив, що на румунські проєкти націлені компанії з багатьох країн ЄС, але в українців високі шанси на перемогу:

1.      В "Автомагістраль-Південь" є досвід реалізації таких мегапроєктів, як будівництво швидкісної автотраси Н-31 між Києвом та Дніпром, ділянок трас М-05 Київ-Одеса та М-30 Стрий – Ізварине, яка перетинає майже всю Україну, багатьох інших об’єктів. Це підтверджує спроможність виконувати масштабні проєкти.

2.      З 2019 року компанія працює у сусідній Молдові. Реалізований та зданий в експлуатацію перший великий проєкт за кошти ЄБРР, в реалізації – другий. Відгуки, за словами Тимофеєва, позитивні.

3.      В самій Румунії компанія успішно завершила реконструкцію 2,5 кілометрового аеродромного комплексу аеропорту Сату-Маре. Виконує ремонт дороги у самому серці Трансільванії. Загалом в Румунії або реалізовано, або в стадії реалізації чи проєктуванняшість об’єктів. Зокрема, компанія є одним з концесіонерів будівництва аеропорту Алексеніпоруч із Бухарестом. Орієнтовна вартість проєкту500 млн євро. В Румунії також створений офіс "Автомагістраль-Південь", передислокована техніка, команда фахівців.