- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
У Києві замінять російські вагони метро на сучасний рухомий склад: звідки кошти
Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та місто Київ 24 вересня у Люксембурзі підписали кредитну угоду на 50 млн євро для заміни російських вагонів метро на сучасний рухомий склад.
Про це повідомила пресслужба Київської міської державної адміністрації.
Зазначається, що ініціатива спрямована на модернізацію Київського метрополітену та забезпечення надійного транспорту на заміну російським вагонам.
В КМДА нагадують, що до війни близько 80% рухомого складу київського метрополітену було російського виробництва, тому припинення цієї залежності – нагальне стратегічне завдання.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaКрім того, понад 60% парку вже перевищило свій термін експлуатації, і нове фінансування дасть змогу замінити застарілі вагони на сучасні, енергоефективні альтернативи від місцевих або міжнародних постачальників.
50 млн євро, наданих за підтримки Фонду ЄІБ «EU for Ukraine Fund», є першою частиною кредиту на загальну суму 200 млн євро, наданого банком.
Як наголошують в КМДА, ця початкова сума спрямована винятково на придбання нових вагонів метро для Києва. Решта, 150 млн євро, буде надана після завершення техніко-економічного обґрунтування (також профінансованого ЄІБ), яке оцінить доцільність закупівлі нових вагонів метро порівняно з модернізацією частини наявного парку вагонів.
"Загальне фінансування дасть змогу комунальному підприємству «Київський метрополітен», яке керує системою метро в Києві, оновити чи замінити 120–160 вагонів, що покращить транспортну інфраструктуру міста", - підкреслили в КМДА.
Там нагадали, що Київ уже отримав 20 нових низькопідлогових трамваїв, а найближчим часом очікується постачання додаткових сучасних автобусів, вагонів фунікулера та метро.
Нагадаємо, у Києві 24 вересня на станції метро "Берестейська" червоної гілки розпочався капітальний ремонт ескалаторів.