НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,50

41,40

EUR

45,20

45,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

У київському метро почав курсувати ще один потяг з Варшави (ФОТО)

У київському метро почав курсувати ще один потяг з Варшави (ФОТО)
Фото: t.me/vitaliy_klitschko

З 3 жовтня на “зеленій гілці”столичного метро почав курсувати потяг, який Київ отримав від Варшави.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.

За його словами, вагони у новому потязі гарні та комфортабельні.

Кличко нагадав, що це вже третій потяг, який Варшава передала Києву. Перший такий поїзд виїхав на маршрут київського метро в листопаді 2023 року, а другий - у квітні цього року.

Фото: t.me/vitaliy_klitschko

Загалом, в якості благодійної допомоги столиця Польщі передала Києву 60 вагонів метро. 

Мер столиці зауважив, що поїзди курсують справно, у встановлених графіках та регулярно проходять всі планові огляди.

Фото: t.me/vitaliy_klitschko

Як наголосив Кличко, фахівці КП «Київський метрополітен» здійснюють необхідні експертизи вагонів. Частину використовують як технічних донорів для капремонтів вагонів київської підземки, а частину - адаптують і додають до рухомого складу столичного метро.

"Зокрема, вже тривають роботи над формуванням четвертого потягу. Загалом фахівці підприємства адаптували 16 з 60 варшавських вагонів. І продовжують роботи, адже велика кількість вагонів у хорошому технічному стані", - підсумував Кличко.

Фото: t.me/vitaliy_klitschko

У Києві замінять російські вагони метро на сучасний рухомий склад

До війни близько 80% рухомого складу київського метрополітену було російського виробництва, тому припинення цієї залежності – нагальне стратегічне завдання. Крім того, понад 60% парку вже перевищило свій термін експлуатації

Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та місто Київ 24 вересня у Люксембурзі підписали кредитну угоду на 50 млн євро для заміни російських вагонів метро на сучасний рухомий склад.

50 млн євро, наданих за підтримки Фонду ЄІБ «EU for Ukraine Fund», є першою частиною кредиту на загальну суму 200 млн євро, наданого банком.