- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
В аеропорту "Бориспіль" розповіли, скільки часу знадобиться на відновлення роботи
Міжнародний аеропорт "Бориспіль" зможе розпочати прийом літаків через місяць після закінчення війни. Про це заявив генеральний директор летовища Олексій Дубревський в інтерв’ю Politico.
За його словами, аеропорт зберіг більшу частину персоналу та уклав угоди з авіакомпаніями.
"Ми не хочемо витрачати один-два роки на роздуми: "Що ми будемо робити після війни?" Ми робимо всі необхідні дії, щоб якомога швидше отримати рейси. Нам вдалося усунути всі пошкодження. Ми готові розпочати роботу в найкоротші терміни", – зазначив Дубревський.
Щомісяця на утримання працівників та електроенергію аеропорт витрачає 3,2 млн євро. Крім того, хаб витратив 1,8 млн євро на відновлення інфраструктури, пошкодженої російськими військами.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua"Це недешево… ми їмо те, що заробили в 2021 році", – висловився гендиректор аеропорту "Бориспіль".
Також він звернув увагу, що авіакомпанії, особливо бюджетні, вже оголосили про намір повернутися в Україну після війни, а перевізники працюють з "Борисполем", щоб визначити нові маршрути, які з’єднають Київ із центрами в Європі, де перебуває багато українських біженців.
Крім того, очікується збільшення кількості вантажних рейсів, що буде пов'язано з післявоєнною відбудовою України. Також передбачається відкладений туристичний попит.
Аеропорт "Бориспіль": робота в умовах війни
На початку березня 2022 року, незадовго після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну, окупанти здійснили ракетний удар по аеропорту "Бориспіль". Тоді одну ракету було знищено, ще одна влучила в технічні приміщення аеропорту.
Влітку 2023-го летовище обговорювалося в контексті тендеру на прибирання приміщень, який оголосив аеропорт. Очікуваною вартістю послуг тоді було вказано 52 млн гривень.
В "Борисполі" пояснили, що хоч аеропорт на час воєнного стану знаходиться в простої, існує необхідність в підтримці в належному стані виробничих приміщень, оскільки в дуже малому відсотковому відношенні летовище функціонує. Також там запевняли, що надання послуг розпочинається на підставі письмової заявки від аеропорту. Тобто, якщо летовище не матиме потреби в прибиранні, то кошти не витрачатимуться.
Гендиректор аеропорту Олексій Дубревський вказував, що летовище неможливо закрити, а після війни просто відкрити та розпочати звичайну операційну діяльність. За його словами, необхідно постійно дбати про інфраструктуру й зберігати експлуатаційно-технічної придатність аеропорту, щоб не допустити надзвичайних пригод і подій техногенного характеру.