НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,60

41,55

EUR

44,05

43,81

У США розслідують раптове гальмування авто Tesla: проблема може торкнутися 416 тисяч машин

tesla model 3
Автомобиль Tesla Model 3. Фото: Википедия

У США Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) ініціювало розслідування безпеки Tesla після отримання скарг 354 водіїв на самостійне гальмування електромобіля, коли автопілот веде машину на високій швидкості. Про це повідомляє сайт відомства.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Число машин, які може торкатися проблема, оцінюється в 416 тисяч. Водії скаржаться, що гальма несподівано спрацьовують навіть за нормального руху та відсутності перешкод.

Це проблема стосується автомобілів 2021-2022 років випуску. Водії описували ситуації як "фантомне гальмування", яке відбувається випадково та іноді по кілька разів за поїздку. Ці моделі мають автопілот.

Управління з розслідування дефектів NHTSA в четвер опублікувало "резюме ODI", в якому йдеться про те, що агентство вивчає системи, які встановлені в автомобілях Tesla Model 3 і Model Y 2021 і 2022 років випуску.

Число машин, яких може стосуватися ця проблема, NHTSA оцінює в 416 тисяч. Під час попереднього розслідування буде вивчено масштаб і серйозність збою, а також його можливий вплив на безпеку руху. Поки що немає інформації про аварії та травми через помилку гальмування.

Нагадаємо, Tesla Inc. відкликає у США більше 817 тисяч автомобілів через те, що звуковий сигнал може не спрацювати, якщо водій не пристебнув ремінь безпеки, коли машина заводиться.

А до цього компанії довелося відкликати майже 54 тисячі автомобілів, які оснащені програмним забезпеченням Full Self-Driving (Beta) для автономного водіння. NHTSA заявило, що функція, також відома як бета-версія FSD, може дозволити транспортним засобам проїжджати перехрестя без зупинки, незважаючи на відповідний знак.