НБУ курс:

USD

41,24

-0,00

EUR

43,47

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,66

41,60

EUR

44,20

44,00

Spotify витратить $100 млн на контент "утискуваних груп" після критики подкасту Рогана за антивакцинаторів та расизм

Spotify витратить $100 млн на контент "утискуваних груп" після критики подкасту Рогана за антивакцинаторів та расизм

Музичний стрімінговий сервіс Spotify оголосив про те, що вкладе $100 млн у розвиток контенту від "історично утискуваних груп" після звинувачення Джо Рогана, який веде найпопулярніший на платформі подкаст. Його звинувачують у поширенні дезінформації про COVID-19 та у расистських висловлюваннях. Як протест музикант Ніл Янг зняв усі свої пісні з платформи, а 19% користувачів відмовилися або планують відмовитися від цього сервісу.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про вкладення Spotify  у сумі $100 млн у розвиток контенту від "історично утискуваних груп" повідомляє Insider з посиланням на внутрішню службову записку, отриману виданням.

Найпопулярніший подкаст платформи Joe Rogan Experience коміка Джо Рогана спочатку звинуватили 270 учених і медиків. Вони попросили перевірити на наукову достовірність епізод шоу із вакциноскептиком Робертом Малоуном.

Музикант Ніл Янг та ще кілька артистів вимагали видалити цей контент, який розповсюджує дезінформацію про вакцинацію та COVID-19, а коли стрімінг цього не зробив, то видалили всю свою музику з платформи.

Потім співачка Індія Арі звинуватила Рогана у використанні расистських висловлювань, опублікувавши відео, що підтверджує це: ведучий часто використовує в ньому образливу лексику.

Скандал негативно позначився на репутації платформи. У соцмережах розпочалися акції #DeleteSpotify та #CancelSpotify. Понад 19% користувачів Spotify відмовилися від підписки або планують зробити це найближчим часом, повідомило видання Variety з посиланням на опитування споживачів 1 лютого, проведене Forrester Research.

Яким буде відтік насправді, побачимо пізніше. Раніше аналогічні негативні реакції клієнтів призводили до мінімальних збитків, зазначає видання.

Дослідження показало, що 54% користувачів не мають наміру скасовувати підписку. 18,5% заявили, що скасують, якщо більше артистів, які їм подобаються, видалять музику з платформи. Близько 8,5% сказали, що вони думали про відміну своєї підписки, але сервіс Spotify надто важливий для них.