- Категорія
- Креативні індустрії
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Spotify витратить $100 млн на контент "утискуваних груп" після критики подкасту Рогана за антивакцинаторів та расизм
Музичний стрімінговий сервіс Spotify оголосив про те, що вкладе $100 млн у розвиток контенту від "історично утискуваних груп" після звинувачення Джо Рогана, який веде найпопулярніший на платформі подкаст. Його звинувачують у поширенні дезінформації про COVID-19 та у расистських висловлюваннях. Як протест музикант Ніл Янг зняв усі свої пісні з платформи, а 19% користувачів відмовилися або планують відмовитися від цього сервісу.
Про вкладення Spotify у сумі $100 млн у розвиток контенту від "історично утискуваних груп" повідомляє Insider з посиланням на внутрішню службову записку, отриману виданням.
Найпопулярніший подкаст платформи Joe Rogan Experience коміка Джо Рогана спочатку звинуватили 270 учених і медиків. Вони попросили перевірити на наукову достовірність епізод шоу із вакциноскептиком Робертом Малоуном.
Музикант Ніл Янг та ще кілька артистів вимагали видалити цей контент, який розповсюджує дезінформацію про вакцинацію та COVID-19, а коли стрімінг цього не зробив, то видалили всю свою музику з платформи.
Потім співачка Індія Арі звинуватила Рогана у використанні расистських висловлювань, опублікувавши відео, що підтверджує це: ведучий часто використовує в ньому образливу лексику.
Скандал негативно позначився на репутації платформи. У соцмережах розпочалися акції #DeleteSpotify та #CancelSpotify. Понад 19% користувачів Spotify відмовилися від підписки або планують зробити це найближчим часом, повідомило видання Variety з посиланням на опитування споживачів 1 лютого, проведене Forrester Research.
Яким буде відтік насправді, побачимо пізніше. Раніше аналогічні негативні реакції клієнтів призводили до мінімальних збитків, зазначає видання.
Дослідження показало, що 54% користувачів не мають наміру скасовувати підписку. 18,5% заявили, що скасують, якщо більше артистів, які їм подобаються, видалять музику з платформи. Близько 8,5% сказали, що вони думали про відміну своєї підписки, але сервіс Spotify надто важливий для них.