НБУ курс:

USD

41,54

-0,00

EUR

45,00

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,55

41,45

EUR

45,30

45,10

Spotify витратить $100 млн на контент "утискуваних груп" після критики подкасту Рогана за антивакцинаторів та расизм

Spotify витратить $100 млн на контент "утискуваних груп" після критики подкасту Рогана за антивакцинаторів та расизм

Музичний стрімінговий сервіс Spotify оголосив про те, що вкладе $100 млн у розвиток контенту від "історично утискуваних груп" після звинувачення Джо Рогана, який веде найпопулярніший на платформі подкаст. Його звинувачують у поширенні дезінформації про COVID-19 та у расистських висловлюваннях. Як протест музикант Ніл Янг зняв усі свої пісні з платформи, а 19% користувачів відмовилися або планують відмовитися від цього сервісу.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про вкладення Spotify  у сумі $100 млн у розвиток контенту від "історично утискуваних груп" повідомляє Insider з посиланням на внутрішню службову записку, отриману виданням.

Найпопулярніший подкаст платформи Joe Rogan Experience коміка Джо Рогана спочатку звинуватили 270 учених і медиків. Вони попросили перевірити на наукову достовірність епізод шоу із вакциноскептиком Робертом Малоуном.

Музикант Ніл Янг та ще кілька артистів вимагали видалити цей контент, який розповсюджує дезінформацію про вакцинацію та COVID-19, а коли стрімінг цього не зробив, то видалили всю свою музику з платформи.

Потім співачка Індія Арі звинуватила Рогана у використанні расистських висловлювань, опублікувавши відео, що підтверджує це: ведучий часто використовує в ньому образливу лексику.

Скандал негативно позначився на репутації платформи. У соцмережах розпочалися акції #DeleteSpotify та #CancelSpotify. Понад 19% користувачів Spotify відмовилися від підписки або планують зробити це найближчим часом, повідомило видання Variety з посиланням на опитування споживачів 1 лютого, проведене Forrester Research.

Яким буде відтік насправді, побачимо пізніше. Раніше аналогічні негативні реакції клієнтів призводили до мінімальних збитків, зазначає видання.

Дослідження показало, що 54% користувачів не мають наміру скасовувати підписку. 18,5% заявили, що скасують, якщо більше артистів, які їм подобаються, видалять музику з платформи. Близько 8,5% сказали, що вони думали про відміну своєї підписки, але сервіс Spotify надто важливий для них.