НБУ курс:

USD

41,65

+0,06

EUR

43,72

--0,18

Готівковий курс:

USD

41,83

41,79

EUR

44,25

44,10

Ціна нікелю досягла максимуму за 10 років через попит на електромобілі

Завод з виробництва електромобілів
Завод з виробництва електромобілів. Фото: Volkswagen

Нікель 12 січня 2022 року подорожчав на 4% до 10-річного максимуму в 22 745 доларів за тонну, тому що його запаси виснажуються, а основні виробники нарощують виробництво електромобілів, для яких необхідний цей метал, повідомляє The Financial times.

Стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
Київ, 12 грудня, офлайн
Забронювати участь

Нікель використовується в акумуляторних батареях для електромобілів. Його запаси на складах падають майже два місяці поспіль. Так, у Китаї частка нікелю на офіційних складах близька до офіційно зафіксованого мінімуму і становить лише 4859 тонн.

Нікель подорожчав на 12% порівняно з попереднім місяцем на тлі зростання попиту на електромобілі — кожна четверта машина, продана у Великій Британії у грудні, була з акумулятором.

Зміни ціни нікелю

Зростання вартості нікелю відбулося також через те, що мідь, один із найбільш затребуваних промислових металів у світі, торгується понад 10 тисяч доларів за тонну вперше з жовтня 2021 року на тлі індикаторів того, що Китай має намір запропонувати додаткові стимули для допомоги фінансовій системі.

Аналітики відзначають, що при такому високому рівні попиту на акумулятори, який очікується протягом наступного десятиліття, сировина для цих батарей потенційно може виявитися в дефіциті. Зокрема, співзасновник компанії Tesla Джеффрі Брайн Страубел вважає, що автомобільна промисловість розвивається недостатньо швидко, щоб виробництво встигало за ним.

Одним із вирішень проблеми дефіциту металів для виробництва акумуляторів може стати будівництво заводів із переробки електромобільних батарей.

У місті Кубільос-дель-Сіл (Іспанія) збудують перший у Європі завод з переробки акумуляторів для електромобілів. Він обслуговуватиме 8 тисяч тонн електричних батарей на рік, завезених з Іспанії та Португалії.

Акумулятори електромобілів, які потраплять на завод, будуть адаптовані для повторного використання. Інші будуть розряджені, розібрані та поділені на складові матеріали. Акумулятор електромобіля має термін експлуатації близько 10 років, тому необхідний план утилізації на піку великого попиту, на який автомобільний сектор очікує найближчими роками.