НБУ курс:

USD

41,51

+0,10

EUR

45,16

--0,05

Готівковий курс:

USD

41,65

41,55

EUR

45,40

45,20

В "Аврори" грандіозні плани на 2022 рік: відкрити в Україні 300 нових магазинів та розпочати експансію до Молдови

магазин Аврора
Магазин "Аврора". Фото: прес-служба мережі "Аврора"

Мережа "Аврора" планує цього року відкрити нові магазини у торгових центрах різних регіонів України, а також запустити перші точки на ринку сусідньої Молдови. Про це повідомляє RAU.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

"Передусім ми націлені на відкриття магазинів "Аврора Мультімаркет" у районних ТЦ, які готові до доповнення свого пулу орендарів новим форматом. Ведемо переговори і з регіональними ТРЦ, щоб розкрити весь потенціал мережі як додаткового міні-якоря", — заявив Олег Клопов, керівник проєкту в консалтинговій компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає брокером мережі "Аврора" та займається підбором локацій для відкриття магазинів.

За його словами, вже видно предметну зацікавленість девелоперів у залученні такого орендаря.

"Додатковою перевагою мережі Аврора є те, що на відміну від прямих конкурентів вона працює фіскалізовано, а отже, не несе ризиків для орендодавця", — додав Клопов.

Він вважає, що український ринок магазинів формату dollar store знаходиться на стадії розвитку та в перспективі зможе прийняти ще 2000-2500 торгових точок подібного формату.

"Цього року компанія планує відкрити ще 300 торгових точок в Україні, а також розпочати закордонну експансію, запустивши перші точки на ринку сусідньої Молдови", — заявив керівник проєкту в RDA.

Торгова мережа "Аврора" – лідер у сегменті магазинів формату dollar store в Україні. Компанія заснована у 2011 році та налічує понад 800 фірмових магазинів із загальним штатом співробітників ритейлера у понад 6 тисяч людей.

Наприкінці 2021 року "Аврора" увійшла до лідерів рейтингів дискаунтерів Центральної та Східної Європи. Вона посіла третє місце серед непродовольчих дискаунтерів регіону ЦСЄ – до неї входять 650 магазинів. Її випередили Pepco з 2500 магазинами та KIK з 1000 магазинів. Примітно, що на відміну від більшості конкурентів магазини "Аврора" поки що знаходяться лише в одній країні.

Раніше бренд національної мережі магазинів-дискаунтерів АТБ став найдорожчим в українській ритейл-галузі. Також АТБ увійшов до п'ятірки найдорожчих брендів України. Він очолив і національний список компаній із найвищими доходами.