Telegram, TikTok, "Дія" та Google Pay набирають популярності серед українців

Серед додатків, які не потрапили в ТОП, але також демонструють стрімке зростання в Україні, можна відзначити YouTube Music, Netflix, Helsi.me та Tabletki.ua
Kantar CMeter. скла рейтинг попуряності мобільних додатків в Україні. Фото: Pixabay

Месенджер Telegram, сервіс для створення та перегляду відео TikTok, мобільні приложения “Дія” та Google Pay продемонстрували у 2021 році в Україні стрімке зростання.

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Так, наприкінці 2021 року аудиторія застосування електронних документів та державних послуг "Дія" (73,9%) наблизилась до аудиторії Facebook messenger (74,4%) в Україні. За останній рік програма "Дія" зросла більш ніж у два рази.

Месенджер Telegram (88,5%) зафіксував свою перевагу над Instagram (78,9%) із випередженням у охопленні вже майже на 10%.

З подібними темпами зростає і програма для безконтактних оплат Google Pay, якою у грудні 2021 року активно користуються 53,2% українців проти 31,7% у грудні 2020 року.

У свою чергу сервіс для створення та перегляду коротких відео TikTok стабільно знаходиться серед найшвидших додатків в Україні.

За останній рік додаток також зріс майже вдвічі – з 24,3% у грудні 2020 року до 44,9% у грудні 2021 року.

"Серед додатків, які не потрапили в топ, але також демонструють стрімке зростання в Україні за останній рік, можна відзначити YouTube Music, Netflix, Helsi.me та Tabletki.ua", — прокоментувала керівниця проекту CMeter Ірина Ворон.

Дані Kantar CMeter, desktop та mobile – інтернет-користувачі віком 14-70 років, n=5000.

Дані CMeter Mobile - мобільні користувачі Android 16-55 років, n = 1500.

Дослідження CMeter об'єднує дані із трьох джерел:

Site-centric-лічильники, інтегровані у сайти;

Frame-centric-лічильники, які встановлені не на сайті, а у фреймі банерної мережі;

User-centric-панель, респонденти зі встановленими плагінами в браузерах та програмами Kantar на телефонах поруч зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел поєднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат даних.