Telegram, TikTok, "Дія" та Google Pay набирають популярності серед українців

Серед додатків, які не потрапили в ТОП, але також демонструють стрімке зростання в Україні, можна відзначити YouTube Music, Netflix, Helsi.me та Tabletki.ua
Kantar CMeter. скла рейтинг попуряності мобільних додатків в Україні. Фото: Pixabay

Месенджер Telegram, сервіс для створення та перегляду відео TikTok, мобільні приложения “Дія” та Google Pay продемонстрували у 2021 році в Україні стрімке зростання.

Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

Так, наприкінці 2021 року аудиторія застосування електронних документів та державних послуг "Дія" (73,9%) наблизилась до аудиторії Facebook messenger (74,4%) в Україні. За останній рік програма "Дія" зросла більш ніж у два рази.

Месенджер Telegram (88,5%) зафіксував свою перевагу над Instagram (78,9%) із випередженням у охопленні вже майже на 10%.

З подібними темпами зростає і програма для безконтактних оплат Google Pay, якою у грудні 2021 року активно користуються 53,2% українців проти 31,7% у грудні 2020 року.

У свою чергу сервіс для створення та перегляду коротких відео TikTok стабільно знаходиться серед найшвидших додатків в Україні.

За останній рік додаток також зріс майже вдвічі – з 24,3% у грудні 2020 року до 44,9% у грудні 2021 року.

"Серед додатків, які не потрапили в топ, але також демонструють стрімке зростання в Україні за останній рік, можна відзначити YouTube Music, Netflix, Helsi.me та Tabletki.ua", — прокоментувала керівниця проекту CMeter Ірина Ворон.

Дані Kantar CMeter, desktop та mobile – інтернет-користувачі віком 14-70 років, n=5000.

Дані CMeter Mobile - мобільні користувачі Android 16-55 років, n = 1500.

Дослідження CMeter об'єднує дані із трьох джерел:

Site-centric-лічильники, інтегровані у сайти;

Frame-centric-лічильники, які встановлені не на сайті, а у фреймі банерної мережі;

User-centric-панель, респонденти зі встановленими плагінами в браузерах та програмами Kantar на телефонах поруч зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел поєднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат даних.