НБУ курс:

USD

41,29

+0,03

EUR

43,47

--0,10

Готівковий курс:

USD

41,60

41,55

EUR

44,05

43,81

"Vodafone Україна" розраховує залучити 1 млн клієнтів фіксованого інтернету до 2025 року

Фото: Depositphotos

“Vodafone Україна” розраховує залучити 1 млн клієнтів фіксованого інтернету протягом найближчих двох-трьох років. Про це в інтерв'ю виданню "Мінфін" розповіла генеральний директор компанії Ольга Устинова.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

"Минулого року ми купили телеком-оператора Vega і серйозно налаштовані вийти на ринок фіксованого зв'язку... Це фіксований бізнес, який забезпечує населенню домашній інтернет та телебачення. Людям зручно, коли всі послуги дротового та бездротового зв'язку надаються одним провайдером, що називається, "з одних рук", — наголосила вона.

За словами Устинової, клієнти отримуватимуть єдиний рахунок за послуги дротового та бездротового зв'язку, гарантований рівень сервісу, клієнтського обслуговування та технічної підтримки.

"Ми плануємо розширювати інфраструктуру з використанням технології GPON, яка дає високошвидкісний гігабітний інтернет, здатний задовольнити будь-якого heavy-юзера. Ми плануємо активно підключати нових абонентів. Наша мета на найближчі два-три роки — вийти на 1 млн клієнтів", — зауважила керівниця "Vodafone Україна".

У той же час вона не змогла спрогнозувати, на які тарифи зможуть розраховувати потенційні користувачі фіксованого інтернету від Vodafone.

"Для нас це новий бізнес. Ми зараз перебуваємо у процесі формування нових пропозицій. Але можна подивитися на прайси на ринку. Це буде конкурентна пропозиція", — наголосила Устинова.

Нагадаємо, що "Vodafone Україна" завершила покупку компаній "Фарлеп-Інвест" (бренд Vega) та "Кейбл ТВ-Фінанси" на початку вересня. Метою угоди називався розвиток бізнесу у сфері телекомунікацій.

Зазначимо, що "Фарлеп-Інвест", яка входила до групи SCM Ріната Ахметова, надавала послуги фіксованого доступу до інтернету та послуги фіксованого телефонного зв'язку, а "Кейбл ТВ-Фінанси" лише послуги фіксованого інтернету.

Джерело фото: Depositphotos