- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
BlaBlaCar в Україні очолив Роман Мірошниченко
Найбільший маркетплейс для автодорожніх поїздок BlaBlaCar призначив Романа Мірошниченка на посаду генерального директора в Україні. Про це повідомляє пресслужба компанії.
До цього Мірошниченко очолював вихід китайського агрегатора таксі DiDi на ринок Казахстану, а раніше кілька років працював на керівних посадах в Uber в Україні та Польщі. У BlaBlaCar Роман працюватиме над розвитком автобусного маркетплейсу та вдосконаленням карпулінгу в Україні.
Олексій Лазоренко, який обіймав посаду генерального директора до 2022 року, планує зайнятися іншими проєктами та інвестиціями.
"Я захоплююся досягненнями BlaBlaCar у світі і вдячний за можливість стати частиною такої сильної, талановитої та амбітної команди. Окремо вдячний Олексію Лазоренко, завдяки якому український ринок став одним із найбільш пріоритетних для компанії, а українська команда інженерів сьогодні створює конкурентний глобальний продукт. У 2022 році ми плануємо зосередитися на підвищенні якості та надійності нашого сервісу, збільшимо продажі автобусних квитків удвічі та продовжимо цифровізацію автобусного ринку України", — заявив генеральний директор BlaBlaCar в Україні Роман Мірошниченко.
BlaBlaCar – це найбільша у світі платформа для поїздок, заснована на спільноті людей, що дозволяє понад 100 мільйонам користувачів подорожувати до 22 країн світу. BlaBlaCar використовує технології, щоб заповнити вільні місця в дорозі, об'єднуючи користувачів, які шукають поїздки з супутниками або автобусом, і роблячи поїздки більш доступними та зручними. BlaBlaCar щорічно об'єднує понад 120 млн людей.
Одним із швидкозростаючих та ключових ринків для компанії стала саме Україна, де налічується вже понад 8 млн користувачів сервісу, з яких понад 1 млн використовують його щомісяця.
Платформа для автодорожніх поїздок BlaBlaCar планує запустити в Україні великий інжиніринговий хаб. За інформацією видання, українські розробники працюватимуть над розвитком та масштабуванням автобусного маркетплейсу.