- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Київську об'їзну дорогу будуватиме американська компанія, яка фігурує у скандалах із відкатами
За результатами трьох етапів конкурсного відбору на будівництво першої ділянки Київської об'їзної дороги (Великої окружної) переможцем стала американська компанія Bechtel Overseas Corporation з ціновою пропозицією 5,3 млрд грн.
Про це повідомляє "Укравтодор".
В "Укравтодорі" зазначили, що йдеться про першу 18-кілометрову ділянку майбутньої обхідної дороги від траси М-07 "Київ - Ковель - Ягодин" до М-06 "Київ - Чоп".
Це буде нова дорога першої категорії з мостами, шляхопроводами, біопереходами для тварин та естакадою у складі дороги.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaЯк уточнили у відомстві, наступний етап – укладання договору, після якого розпочнеться будівництво сучасного автобану.
Окрім цього, проєкт передбачає також будівництво відкритих автостоянок, майданчики вагового контролю, встановлення WIM-системи, шумозахисних екранів та сучасного освітлення.
Водночас, як пишуть "Наші гроші", служба автомобільних доріг на Київщині допустила єдину фірму Bechtel Overseas Corporation (США) до тендеру з ремонту однієї з ділянок кільцевої автодороги навколо Києва.
Тендер проходив поза системою Prozorro, як має бути згідно із законом, а на приватному майданчику PlayTender. Зроблено це було очевидно, щоб приховати всі деталі аукціону та протягнути фірму, з якою вже заздалегідь все було домовлено, пише видання.
Будувати об'їзну дорогу також хотіли ТОВ "Ростдорбуд", турецькі Taşyapi Inşaat Taahhüt Sanayi ve Ticaret A.Ş, Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret ve Sanayi AS та ТОВ "Автомагістраль-Південь". Проте фірмам було відмовлено.
Як пише видання, Bechtel Overseas Corporation — це велика фірма зі США, яка займається будівельними підрядами в багатьох країнах і фігурувала в низці корупційних скандалів з відкатами по всьому світу, зокрема США.
Окрім власної техніки американська Bechtel залучатиме техніку українських субпідрядників:
- ТОВ "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада" Максима Шкіля;
- ТОВ "Енергетично-дорожнє будівництво" Максима Кокарєва, Олександра Кібліка, Андрія Косиціна та Юрія Клімова;
- компанію з Канева Черкаської області, яка виграє багато підрядів Вінницької САД, причому найчастіше конкурує з "Автострадою";
- ТОВ "Догуш Іншаат Тиджарет Лімітет Ширкеті" турецької компанії Dogus Insaat ve Ticaret AS, бенефіціарами якого є Деніз Шахенк, Філіз Шахенк та Феріт Фаїк Шахенк.
Київська об'їзна дорога, або КОД, — це проєкт "Укравтодору" та програми "Велике будівництво". Загальна довжина дороги становитиме близько 150 км. Вона матиме шість ділянок та з'єднає траси М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса, Н-01 Київ – Знам'янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь, М-03 Київ – Харків та М-01 Київ – Чернігів. У рамках будівництва мають збудувати міст завдовжки понад 25 км через річку Дніпро на південь від Києва. Вартість проекту – 85 млрд грн, термін реалізації – до 2025 року.
Нагадаємо, турецька компанія Onur відремонтує Хрещатик у Києві за 740 мільйонів гривень.