- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
У США два лоукостери об'єднуються в одну авіакомпанію
Дві бюджетні авіакомпанії у США Frontier Airlines та Spirit Airlines домовилися про злиття, внаслідок чого буде створено п'ятий за величиною авіаперевізник у країні.
Як повідомляє CNN, поради директорів обох авіакомпаній схвалили угоду. За даними видання, вартість операції становить 6,6 млрд доларів.
Таким чином, Frontier Airlines контролюватиме 51,5% об'єднаної авіакомпанії, а Spirit Airlines володітиме 48,5%.
Сторони поки що не визначилися з назвою нової компанії. Крім цього, їм потрібно призначити генерального директора та обрати місцезнаходження штаб-квартири авіакомпанії.
За словами голови Frontier та керуючого партнера її материнської компанії Indigo Partners Білла Франке, об'єднаний перевізник "створить найбільш конкурентоспроможну авіакомпанію Америки з наднизькими тарифами".
З 2006 по 2013 рік Indigo Partners володіла часткою в Spirit, а Франке був головою правління авіакомпанії, перш ніж він пішов у відставку, коли Indigo продала свою позицію в авіаперевізнику. Незабаром після цього Indigo купила Frontier Airlines у Republic Airways за 145 млн доларів.
Після цього придбання Frontier з Денвера неухильно розширювала свою маршрутну мережу, додаючи нові напрямки і додаткові рейси, часто орієнтуючись на міста, де широко представлені великі авіакомпанії, такі як Southwest Airlines.
Компанія Spirit, що базується у Мірамарі в штаті Флорида, також активно розширювалася в останнє десятиліття і планує продовжити цю стратегію після об'єднання з Frontier.
"Ця угода зосереджена на створенні агресивного конкурента із наднизькими тарифами", — сказав генеральний директор Spirit Тед Крісті у заяві про угоду.
За даними Міністерства транспорту США, у 2013 році на Spirit and Frontier припадало 2,8% виторгу від пасажиро-миль, перевезених авіакомпаніями США.
До 2019 року їхня сукупна частка ринку майже подвоїлася до 5,4%, тоді як чотири найбільші авіакомпанії США, American Airlines, Delta Air Lines, United Airlines та Southwest Airlines, контролювали 73,9% виручки від пасажиро-миль.
Так як обидва перевізники літають тільки на літаках Airbus і не домінують на жодному конкретному ринку, злиття Spirit і Frontier не повинно викликати серйозних питань у регуляторів.
Авіакомпанії очікують, що угоду буде закрито у другій половині року.