"Укрзалізниця" через збій призупинила продаж квитків та онлайн-підтримку

"Укрзалізниця" через збій призупинила продаж квитків та онлайн-підтримку
Фото: Facebook-сторінка УЗ

"Укрзалізниця" несподівано повідомила про зупинення продажу електронних квитків через деякий збій, проте обіцяє незабаром відновлення роботи онлайн-сервісів. Про це йдеться у повідомленні держкомпанії у Telegram.

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

"Через невідкладні технічні роботи тимчасово призупинено продаж електронних квитків на поїзди Укрзалізниці, а також роботу сервісів онлайн-підтримки та гарячої лінії. Скоро все відновимо, перепрошуємо за незручності", - сказано в ньому.

Зазначимо також, що сайт "Укрзалізниці" наразі також недоступний.

Пізніше компанія дала зрозуміти, що збільшила через ситуацію кількість працівників у фізичних касах на вокзалах, закликавши зберігати спокій і прибувати на вокзали заздалегідь через можливі черги.

Нагадаємо, що тижнем раніше УЗ вже повідомляла, що через масову атаку на провайдерів зв'язку онлайн-сервіси з продажу квитків і її телефонія виявилися тимчасово недоступними.

Зазначимо також, що 28 березня було здійснено потужну кібератаку на IT-інфраструктуру "Укртелекому". Тоді компанія тимчасово обмежила надання послуг для більшості приватних користувачів та бізнес-клієнтів.

При цьому 24 березня Верховна Рада запровадила покарання до 15 років позбавлення волі за здійснення під час воєнного стану кібератак, які спричинили масштабні наслідки.