- Категорія
- Агро
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Starbucks запускає лінійку кави з оливковою олією
Корпорація Starbucks, найбільший у світі оператор кавʼярень, запустила лінійку напоїв з додаванням оливкової олії в Італії, як альтернативу більш стандартним еспресо чи капучіно.
Про це пише Bloomberg.
Starbucks спочатку продаватиме свою нову лінію кави Oleato, яка включає в себе напій з оливковою олією, пропареною з вівсяним молоком, лише в Італії.
Так звані напої Oleato виготовляються з кави арабіка, "з додаванням ложки оливкової олії холодного віджиму Partanna.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaОливкова олія, яка є ключовою частиною середземноморської дієти, давно отримала схвальні відгуки за її користь для здоров’я.
Зазначається, що ціна такої кави коливається від 4,5 до 6,5 євро ($4,80-$6,90) залежно від розміру чашки.
Засновник Starbucks Говард Шульц, який сказав, що поїздка до Мілана в 1983 році надихнула його експортувати італійські звички до Сполучених Штатів, описав Oleato як "наступну революцію в каві".
Пізніше цього року компанія планує запустити продаж цієї кави в США, Японії, на Близькому Сході та у Великій Британії, .
Американська компанія Starbucks була заснована в Сіетлі в 1971 році і має майже 36 000 магазинів по всьому світу.
Нагадаємо, найбільша у світі харчова група Nestle, яка є виробником кави Nescafe, продовжить підвищення цін цього року після того, як подорожчання інгредієнтів вплинуло на чистий прибуток за весь рік.