НБУ курс:

USD

41,93

-0,00

EUR

43,58

-0,00

Готівковий курс:

USD

42,35

42,30

EUR

44,40

44,15

Обійшла Tesla: BMW вперше очолила європейський ринок електромобілів

Обійшла Tesla: BMW вперше очолила європейський ринок електромобілів
Ілюстрація: ua.depositphotos.com

Минулого місяця компанія BMW AG випередила Tesla Inc. і вперше очолила європейський ринок електромобілів, продовживши стрімке зростання німецького автовиробника на тлі труднощів інших виробників.

Про це повідомляє Вloomberg.

Згідно з даними, у липні продажі повністю електричних BMW у ЄС підскочили більш ніж на третину до 14 869 одиниць. В той час, як реєстрація Tesla впала на 16% до 14 561 одиниць.

Хоча Tesla все ще лідирує в продажах електромобілів з початку року, вона поступається часткою ринку в Європі таким компаніям, як BMW і Volvo Car AB.

Видання пише, що попит на електромобілі в Європі охолоджується після того, як такі країни, як Німеччина та Швеція, припинили або скоротили субсидії, що спонукало виробників відмовитися від своїх амбіцій щодо електромобілів.

Volkswagen AG — найбільший автовиробник регіону — заявив цього місяця, що скорочує потужності на дорогих заводах у Німеччині, і зазначив, що може затримати випуск нових електричних моделей. Mercedes-Benz Group AG відмовляється від своїх планів електрифікації та ініціатив щодо акумуляторів.

"Відсутність ясності щодо стимулів — і майбутнього — електромобілів продовжує бути перешкодою для споживачів. Ці фактори, поряд із низькою залишковою вартістю електромобілів, сприяли падінню, яке спостерігалося в липні", — сказав аналітик Jato Феліпе Муньос.

BMW вдалося протистояти цій тенденції завдяки високому попиту на електромобілі, включно з i4 та iX1, які перевершили продажі моделей Mercedes та Audi аналогічного розміру. Tesla Model Y зберегла позицію найбільш продаваної електричної моделі в Європі в першому півріччі, хоча попит на чотирирічну модель падає, а продажі впали на 16% у липні.

Станом на 10:30 четверга в Нью-Йорку акції Tesla впали на 1,5%, а загалом цього року вони впали приблизно на 11%.

Ще однією причиною росту популярності BMW є те, що китайські виробники автомобілів уповільнювали спою діяльність в Європі через загрозу мит ЄС. За даними дослідника Dataforce, реєстрація припинилася з червня по липень, оскільки Брюссель продовжує вводити тимчасові збори, які набудуть чинності пізніше цього року.

Додамо, як повідомив фінансовий директор фірми Ніколас Пітер, BMW планує знизити витрати на акумулятори й для цього робить ставку на ефективний дизайн і переробку, а також утримується від інвестицій у видобуток корисних копалин. 

Зменшення витрат на батареї, більшість із яких ідуть на сировину, є ключовим завданням для виробників автомобілів, які намагаються отримати такі ж прибутки від електроавтівок, як від машин із двигуном внутрішнього згоряння.

Джерело фото: ua.depositphotos.com