НБУ курс:

USD

41,56

--0,13

EUR

44,82

--0,32

Готівковий курс:

USD

41,55

41,45

EUR

45,16

44,97

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Бензин, пригон авто та манікюр: які послуги шукали українці протягом війни

Бензин, пригон авто та манікюр: які послуги шукали українці  протягом війни

Впродовж останніх шести місяців війни українці найбільше цікавилися послугами з будівництва, ремонту та транспортними перевезеннями. Водночас не нехтували процедурами для краси та здоров’я. 

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про тенденції в напрямі сервісів та послуг під час війни повідомляє OLX.

З березня по серпень українці майже однаково шукали та пропонували послуги в онлайні. Найбільше протягом війни за відгуками на OLX оголошення користувачі цікавилися:

  • будівництвом, ремонтом та прибиранням (2,9 млн відгуків);
  • перевезеннями та транспортними послугами (2,4 млн відгуків);
  • сировиною, матеріалами (2,2 млн відгуків);
  • послугами з краси та здоров'я (2,2 млн відгуків);
  • авто та мото послугами (1,9 млн відгуків).

У категорії “Сировина/матеріали” з березня по червень 2022 року найбільше шукали на олх бензин — понад 360 тисяч запитів. Пік пошуку припав на червень. Дизельне пальне цікавило 173 тис. разів, а найбільше його потребували українці у травні через дефіцит сировини на ринку.

У категорії “Авто/мото послуги” впродовж всіх місяців стабільно тримався попит на оренду авто — 164,5 тисяч пошуків. Також протягом квітня-травня українці шукали послуги з пригону авто (54 тисячі пошуків), адже саме в цей період діяло нульове розмитнення.

Пасажирські перевезення були популярними у березні та квітні (36 тисяч пошуків). А от вантажні шукали сумарно 159 тисяч разів протягом війни, окрім одного місяця – травня.

Попри війну, українці не забували про красу та здоров'я — у розділі “Бізнес та послуги” активно цікавилися манікюром у березні, грумінгом собак/котів у червні та нарощуванням вій у серпні.

Загалом, порівняно з минулим роком війна різко змінила вподобання українців. Наприклад, у квітні-травні 2021 серед топ пошукових запитів були послуги медсестри, ремонт квартир та холодильників, встановлення парканів та натяжних стель. Не змінився тільки попит на б’юті-процедури.