НБУ курс:

USD

41,42

--0,06

EUR

44,83

+0,08

Готівковий курс:

USD

41,40

41,30

EUR

45,12

44,90

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Космічна компанія Безоса планує вийти за межі США: шукає місце для нового космодрому

Blue Origin, ракета, запуск
Blue Origin. Фото: Twitter компанії

Космічна компанія Blue Origin, яка належить засновнику Amazon Джеффу Безосу, шукає місце для будівництва міжнародного космодрому. Про це заявив головний директор фірми Боб Сміт в інтервʼю Financial Times.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

За його словами, Blue Origin зацікавлена в нових партнерствах і купівлях у Європі та за її межами.

“Ми шукаємо все, що ми можемо зробити, щоб придбати, масштабувати, щоб краще обслуговувати наших клієнтів", – сказав Сміт, уточнивши що пошук нового стартового майданчика все ще перебуває на ранній стадії й жодного місця ще не вибрано.

Як пише FT, ці слова відзначають більш наполегливу позицію в бізнесі, заснованого Безосом у 2000 році. Blue Origin була першою компанією, яка успішно запустила, приземлила й повторно використала ракету. Однак затримки в розробці пускових установок залишили її позаду SpaceX: компанія Ілона Маска вже здійснила кілька успішних пілотованих і безпілотних місій до Міжнародної космічної станції.

Аналітики вважають, що подальші придбання й партнерства, а також поява ще одного стартового майданчика, на додаток до об’єктів у Техасі та Флориді, можуть стати для Blue Origin способом наздогнати SpaceX.

Директор з досліджень Quilty Space Калеб Генрі зауважив, що плани Blue Origin щодо Європи можуть допомогти їй отримати нові таланти в час жорсткої конкуренції за кваліфікованих людей. Він пояснив, що Європа відома наявністю професіоналів у космічній галузі й це може стати для компанії способом зростання.